Miksi "toiset naiset" aina kuvittelevat,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
että miehen ja vaimon rakkaus on hyytynyt ja se toinen on se rakkauden antaja. Kellään ei ikinä tunnu käyvän mielessä, että kotona saattaa olla kaikki ihan hyvin. Mies vaan hairahtaa ja haluaa lisä seksiä tai seikkailua. Vaimo voi olla silti ihan ok ja se toinen vaan toinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lizde:
Jotainhan se parisuhteessa oleva hakee niiltä syrjäreisuiltaan.. Jotain mitä ei kotoa saa. Olkoon sitten yksi kerta tai jatkuvampaa..

Niin, on monia asioita, joita hyväkään vakiintunut suhde ei pysty tarjoamaan enää alun jälkeen.

Se on se uutuudenviehätys, seikkailu, itsetunnon pönkitys toisen tai useampien naisten ihaillessa ja valloittamisen tuoma mielihyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotainhan se parisuhteessa oleva hakee niiltä syrjäreisuiltaan.. Jotain mitä ei kotoa saa. Olkoon sitten yksi kerta tai jatkuvampaa..

Niin, on monia asioita, joita hyväkään vakiintunut suhde ei pysty tarjoamaan enää alun jälkeen.

Se on se uutuudenviehätys, seikkailu, itsetunnon pönkitys toisen tai useampien naisten ihaillessa ja valloittamisen tuoma mielihyvä.

Niin sieltä kotoa puuttuu se toinen nainen, jota on kiva panna vaihtelun vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Sen vuoksi että miehet vikisee pillunhimossaan jos jonkinmoisia satuja.
Akat vaan on niin tyhmiä että uskoo ne.

Tämä on NIIN totta.
Jos tietää että mies on varattu niin ei kannata koskea pitkällä tikullakaan.
Jos mies väittää että aikoo erota niin kannattaa vaatia mustaa valkoisella että näin todella on ja odottaa että ero on tosiasia.
Suurimmalla osalla miehiä ei ole aikomustakaan toteuttaa ero-uhoiluaan.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Nooh, mä en usko että se mies rakastaa kovinkaan paljoa jos vieraissa hyppii. Sama koskee myös naisia.

Mä rakastin. Ja yhä rakastan vaikka erosta on kulunut jo aikaa.

Eräs vaimoaan aikoinaan toistuvasti pettänyt eläkkeellä oleva mies tunnusti minulle, että se 20 vuoden takainen ero vaimosta omien naissotkujen takia oli aina ollut hänen suurin katumuksen aiheensa, sillä hän ei koskaan lakannut rakastamasta vaimoaan. Ei vaikka uusia naisia ja suhteita oli tietysti ollut, vakaviakin.

Alkuperäinen kirjoittaja N41v:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
että kotona saattaa olla kaikki ihan hyvin.

Tässäkin on se pointti, että kenen mielestä kotona "saattaa olla kaikki ihan hyvin"...

Että nimenomaan miehen itsensäkin mielestä kaikki voi olla kotona aivan hyvin, mutta silti on kiva hakea sitä seikkailua.

Olen nuoruuden tyhmyyksissäni harrastanut seksiä "varatun" miehen kanssa.
Nainen oli ulkomailla opiskelemassa ja mies harrasti sinkkuelämää lukuisten naisten kanssa koto-Suomessa.
Väitti kaikille että heillä suhde tauolla tai vapaamielisenä sillä aikaa kun nainen ulkomailla.
Noh, siinähän kävi sitten niin että suhde olikin "totista totta" ja nainen sai hirveet raivo-kilarit kun oli jostain kuullut huhuja että olin miehen kanssa ollut.
En edes tuntenut koko naista mutta kaiken huippu oli se että mies hyökkäsi mun kimppuun ja pahoinpiteli koska olin muka naiselle kertonut miehen panneen minua.
Joo, ihan varmasti juuri niin...

Nooh, mä en usko että se mies rakastaa kovinkaan paljoa jos vieraissa hyppii. Sama koskee myös naisia.

Eräs vaimoaan aikoinaan toistuvasti pettänyt eläkkeellä oleva mies tunnusti minulle, että se 20 vuoden takainen ero vaimosta omien naissotkujen takia oli aina ollut hänen suurin katumuksen aiheensa, sillä hän ei koskaan lakannut rakastamasta vaimoaan. Ei vaikka uusia naisia ja suhteita oli tietysti ollut, vakaviakin.

No miksi hemmetissä sitten petit?

Tuntuu olevan käsitys, että ne toiset on niitä suuria rakkaksia ja pelastaa miehen huonosta suhteesta. Paskat kunhan ukot valehtelevat, että saavat seksiä.

Joo, ja jotain kertoo myös se, että niiden toisten naisten luota , jotka muka niitä suuriarakkauksia, palataan kuitenkin aina sen oman "huonon vaimon" helmoihin.

Peesi!

Että nimenomaan miehen itsensäkin mielestä kaikki voi olla kotona aivan hyvin, mutta silti on kiva hakea sitä seikkailua.

Tsot tsot... sä yleistät nyt pahasti! Noinkin voi olla, mutta toisinkin päin voi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:

Kypsymättömyyttäni varmaan. Tunsin vetoa toista miestä kohtaan ja annoin vaan palaa. Ajattelematta seurauksia, jotka olivatkin sitten suuret.

Niinpä. Seksi se vie suurimmaksi osaksi mutta joskus voi käydä toisinkin. Mutta silti olen sitä mieltä että se uutuudenviehätys, seikkailu ja erilaisen kokeminen se juttu on. Harvemmin rakkaus.

Itse häpeäkseni tunnustan olleeni aikoinaan toinen nainen. Todella häpeän tätä asiaa ja en enää koskaan ikinä moiseen alkaisi. Tämä tarina kuitenkin jatkuu koska olemme naimisissa ja meillä on muutama lapsi. Me rakastimme toisiamme jos aiemmin ja löysimme toisemme uudelleen sitten myöhemmin. Ikävä kyllä mies ei ollut kerennyt vaan erota.
Nyt tekisin siltä osin asian eri tavalla että en olisi kuvioissa ennekuin entinen suhde on selvä ja puitu. Se olisi ollut reilumpaa kaikkia osallisia kohtaan.
Olisi pitänyt malttaa muutama kuukausi odottaa, lopputulos ei olisi muuttunut miksikään.

Alkuperäinen kirjoittaja N41v:

Tsot tsot... sä yleistät nyt pahasti! Noinkin voi olla, mutta toisinkin päin voi olla.

Tietty voi olla, mutta täällähän on juuri tuo päinvastainen näkemys vallalla.

Siksi on tärkeää että ihmiset miettivät joskus sitä, etteivät kaikki ole niin kovin onnettomia kotona vaikka baarissa iekvätkin muita.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Tuntuu olevan käsitys, että ne toiset on niitä suuria rakkaksia ja pelastaa miehen huonosta suhteesta. Paskat kunhan ukot valehtelevat, että saavat seksiä.

Joo, ja jotain kertoo myös se, että niiden toisten naisten luota , jotka muka niitä suuriarakkauksia, palataan kuitenkin aina sen oman "huonon vaimon" helmoihin.

Ei se vaimo välttämättä mitenkään huono ole, mutta suhde voi olla vähän väljähtänyt, sitä vaan kaipaa elämäänsä jotain ihanaa, palavaa rakkautta. Silti tunnollinen ihminen ei välttämättä halua rikkoa perhettä. Ei halua jättää vaimoa, koska on lapset, eikä halua niistä joutua eroon niin kauan kuin lapset ovat pieniä.

Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:

Kypsymättömyyttäni varmaan. Tunsin vetoa toista miestä kohtaan ja annoin vaan palaa. Ajattelematta seurauksia, jotka olivatkin sitten suuret.

Voihan se olla ettet enää rakastakaan entistä puolisoasi vaan vain mielikuvaa hänestä. Mut kuitenkin, olen pahoillani puolestasi.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Ei se vaimo välttämättä mitenkään huono ole, mutta suhde voi olla vähän väljähtänyt, sitä vaan kaipaa elämäänsä jotain ihanaa, palavaa rakkautta. Silti tunnollinen ihminen ei välttämättä halua rikkoa perhettä. Ei halua jättää vaimoa, koska on lapset, eikä halua niistä joutua eroon niin kauan kuin lapset ovat pieniä.

No minusta tunnollinen ihminen ei petä vaimoaan, ja jos/kun vaimo saa joskus tietää, niin hän saattaakin haluta "rikkoa" perheen. Onko hän sitten vähemmän tunnollinen?

Yhteistyössä