Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
ai kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:No eikö se näin ole ja mä kun ( mistä lie johtuu) olen saanut sen käsityksen useammasta ketjusta, että osan on hyvin vaikea ymmärtää kirjoitettua tekstiä..Joten jos otettas ihan yleisesti kuvat käyttöön täällä? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:läheisyyden kaipuu?tai ehkä liitto on vedellyt viimeisään jo vuosia,joten on kokenut olevansa yksin jo kauemmin..en tiedä..itse olen eronnut vuosi sitten (= muutettu erilleen ),olisin valmis uuteen suhteeseen,jos sattuisi sellainen unelmien mies tulemaan vastaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Jotkut on niin heikkoja että aloittavat uuden suhteen vaikkeivät ole eronneetkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Jotkut on niin heikkoja että aloittavat uuden suhteen vaikkeivät ole eronneetkaan.
Mä tiedän ihmisen joka on tehnyt tämän useammin kuin kerran. Yksin ei ole tainnut olla sitten teinivuosien. En sitten tiedä onko heikko vai mikä oikeen on homman nimi, mutta aika omituiselta vaikuttaa. Kun siis näin on käynyt ainakin 4 kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:luulen että moni vaihtaa lennosta jo sen vuoksi, että haluavat säilyttää epärealistisen kuvan itsestään. Yksin joutuisi ennenpitkää käsittelemään ne tunteensa ja katsomaan peiliin, katsomaan mm. niitä asioita, joita ei edellisessä suhteessa haluttu nähdä. (Riippuu tietysti ihmisen iästä ja suhteen kestosta, 17-vuotiailla on parin kuukauden seurustelun jälkeen varmasti eri asia.)
Aika huvittavaa, että aikuiset ihmiset saattavat perustella sitä "rakastumisella"! Tiesittekö että rakastumisessa aivot tuottavat rakastumishormoneja jo ennen, kun "se oikea" tuli edes kohdalle? Eli toisin sanoen; otetaan se, kuka ekana tuli vastaan. Pääasia että saadaan pönkitettyä sitä omaa persoonaa, joka halutaan nähdä. Eli rakastuminen tulee kuin tilauksesta (sitähän se onkin) sieltä omasta aivoista. Se toinenhan ei sitä tunnetta tee.
Erään perhepsykologin mukaan sillä uudelleenpariutumisella siirretään tiettyjä tunteita myöhemmäksi, eli ne tietyt edellisen suhteen ongelmat siirtyvät luontevasti sinne seuraavaan muhimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Täällä yksi tapaus joka erosi ja alkoi heti suhteeseen vanhan rakastetun kanssa.
Ollaan oltu yhdessä nyt 11v ja hyvin menee. Lapsia on 2.
Eli ei se mielestäni mitään heikkoutta ole tai pakenemista, toiset vaan ei jää paikalleen junnamaan ja odottamaan ihmeitä tapahtuvaksi jos se on jo siinä silmien edessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Siksi koska jotkut ihmiset eivät pysty olla yksin.
Tunnen liudan ihmisiä jotka ovat muuttaneet vanhempien helmoista avoliittoon ja avoliiton kariuduttua ollaan taas kun paita ja peppu jonkun toisen ihmisen kanssa.
Ihminen kai pelkää omaa itseään, ajatuksia ja itsenäisyyttä jos täytyy aina olla joku siinä kyljessä hengittämässä.
Mä en usko että monikaan suhde mikä on saanut alkunsa edellisen suhteen raunioilta voi kestää kovinkaan pitkään.
Vois toki vaikka kysellä palstalaisilta monellako on lapsia sellaisen suhteen seurauksena ja ovatko vielä yhdessä niiden lasten isien kanssa....
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Täällä yksi tapaus joka erosi ja alkoi heti suhteeseen vanhan rakastetun kanssa.
Eli ei se mielestäni mitään heikkoutta ole tai pakenemista, toiset vaan ei jää paikalleen junnamaan ja odottamaan ihmeitä tapahtuvaksi jos se on jo siinä silmien edessä.
Miksi yksin oleminen olisi paikoillaan junnaamista?
Alkuperäinen kirjoittaja Aina ei kaikki ole niin kuin luullaan:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Siksi koska jotkut ihmiset eivät pysty olla yksin.
Tunnen liudan ihmisiä jotka ovat muuttaneet vanhempien helmoista avoliittoon ja avoliiton kariuduttua ollaan taas kun paita ja peppu jonkun toisen ihmisen kanssa.
Ihminen kai pelkää omaa itseään, ajatuksia ja itsenäisyyttä jos täytyy aina olla joku siinä kyljessä hengittämässä.
Mä en usko että monikaan suhde mikä on saanut alkunsa edellisen suhteen raunioilta voi kestää kovinkaan pitkään.
Vois toki vaikka kysellä palstalaisilta monellako on lapsia sellaisen suhteen seurauksena ja ovatko vielä yhdessä niiden lasten isien kanssa....
Usko mitä hyvänsä, mutta jos ei 16v ole pitkä aika niin ei sitten kai mikään.
Eikä vieläkään olla eroamassa ja lapsia on 4.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Aina ei kaikki ole niin kuin luullaan:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Siksi koska jotkut ihmiset eivät pysty olla yksin.
No se että sun suhteesi on kestänyt 16 vuotta ei kumoa sitä faktaa että useimmilla se suhteesta seuraavaan ei välttämästtä tarkoita kestävää suhdetta.
Kuka ja missä väittää että kaikki suhteet kaatuisi?
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Täällä yksi tapaus joka erosi ja alkoi heti suhteeseen vanhan rakastetun kanssa.
Miksi yksin oleminen olisi paikoillaan junnaamista?
Siksi että jos se oikea ihminen on jo siinä, niin miksi sitä pitää jäädä ihmettelemään ja jotenkin pidättelemään tunteitaan jne...ja pitkittämään suhteen alkua?
Jokainen saa tehdä minusta niin kuin haluaa mutta ei pidä arvostella meitä jotka on rohkeita liikkeissään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Aina ei kaikki ole niin kuin luullaan:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Siksi koska jotkut ihmiset eivät pysty olla yksin.
No se että sun suhteesi on kestänyt 16 vuotta ei kumoa sitä faktaa että useimmilla se suhteesta seuraavaan ei välttämästtä tarkoita kestävää suhdetta.
Kuka ja missä väittää että kaikki suhteet kaatuisi?
Mä en ole koskaan lukenut tilastoja, tai faktoja, että nämä nopeasti entisen jälkeen aloitetut suhteet yleensä loppuu ennemmin kuin kestäisi. Mutta hyvä jos sulla on tietoa. Sellainen joka haluaa suhteen heti edellisen pääteeksi, kuten minä, todellakin haluaa suhteen, eikä mitään lyhytaikaista lohtua. Sittenhän kävisi vain yhdenillan hoitoja hakemassa, mikäli ei kaipaa muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Mä en tajua, mutta mä olenkin mä. Musta on kivaa olla yksin. Ei mulla ole aikaa eikä mielenkiintoa heti eron jälkeen alkaa taas alusta.
Ja en ole seksinkään perään, voin olla aivan hyvin vuosia ilman.