Miksi tuo mies haluaa satuttaa mua aina vaan lisää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Mies sitten jätti mut ja lapset melkein kaksi kuukautta sitten. nyt sitten on selvinnyt, että on valehdellut mulle menemisistään pitkin kesää. Tänä iltana miehen piti tulla ja piti puhua asiat läpi, no mies tuli, mutta ei suostunut kertomaan mitään. Kuulemma viikonloppuna sitten "uusi aika".Miten muka niin mahdotonta kertoa totuus? Nyt vaan mietin sitä pahinta vaihtoehtoa ja olo on hirveä. Tarviiko se lisäaikaa miettiä jutut selviksi? Tunnen oloni niin huijatuksi, oon auttanut miestä kaikin tavoin, taloudellisesti ja muutenkin, uskonut sen juttuja ja nyt sitten pala palalta selviääkin että on vaan valehdellut mulle.

Päästä irti jo. Mitä se auttaa että kertoo sulle nyt? Sulla on varmasti paha olla, mutta päästä irti, vaikka se on vaikeaa. Älä ole enää yhteydessä kuin lapsen asioista. Hanki tapaamiset paperille lastenvalvojalta (oletteko tehneet ne jo?). Hanki ystäviä joille soitella kun siltä tuntuu. Päästä irti miehestä.

En mä vaan pysty ajattelemaan, että otti ja jätti, se siitä. ehdittiin kuitenkin aviossakin olemaan 5 vuotta, meillä on kaksi lasta. kyllä mä hyväksyn että se mut jätti, mutta haluaisin tietää miksi on mulle valehdellut. Koska täysin eroon en siitä koskaan pääse, lasten takia, niin olisi kiva tietää.

Mullakin mies lähti yhtäkkiä ja aluksi sanoi, että puhutaan silti asiat selviksi. Kumminkin nyt sanoo, että sen asiat ei kuulu mulle ja ei ole halukas puhumaan. Mä haluaisin tietää, mikä oli vialla.. mutta emmä voi väkisin toista saada puhumaan. Nyt olen pikkuhiljaa tehnyt luopumistyötä, että kaippa tämä liitto oli sitten tässä. Sydän on rikki ja itsestäni olen yrittänyt löytää syitä, mutta aina tarvitaan kaksi.. mies ei kerro, mikä oli niin pahasti vialla, että piti perhe jättää.

No ei tietenkä'n kerro, koska sitä hävettää. Hävettää, että on valehdellut ja ollut huono mies. On epätyytyväinen itseensä. Nyt on eronnut ja aloittanut uuden elämän puhtaalta pöydältä eikä halua vatkata menneitä. Päästä sinäkin jo irti!

Mä luulen, että on oikeastaan parempi ettei tiedä liikaa. Tosin en ehkä itsekään voisi elää epätietoisuudessa, mulla on ainakin tapana päässäni tehdä omia oletuksia ja arvailuja ja niiltä ei sitten saa rauhaa. Että toisaalta totuus vapauttaa oletuksista.

Mutta se on vähän niinkin että tieto lisää tuskaa.

Yhteistyössä