Miksi vain yksi tietty nainen aiheuttaa mulle mustasukkaisuutta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerä nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerä nainen

Vieras
Aargh, olen typerä.
Olen ollut mieheni kanssa onnellisesti yhdessä jo reilu 10v. Ollaan edelleen kuin vastarakastuneet, seksi on hyvää ja sitä on riittävästi jne.

Nyt oon huomannut olevani yhdelle naiselle mustasukkainen. Ja typerintä on, että mulla ei ole minkäänlaista syytä olla mustis!
Mieheni käy ehkä kerran kaksi vuodessa kavereittensa kanssa baarissa tai saunaillassa ja kerran tää nainen oli ollut samassa saunaillassa ja mieheni kehui, miten mukava tää nainen oli. Hän on siis mieheni kaverin ex-avokki.
Jotekin sen jälkeen olen ollut jossain ihme hälytystilassa juuri tän naisen kohdalla. Muuten en ole mustasukkaista tyyppiä, mutta se nainen nostaa mussa jonkun ihme tunteen.

Viime viikonloppuna mieheni oli yötä pois kotoa (kavereitten kanssa mökillä) ja olivat käyneet baarissakin. Kysyin että oliko se "Sanna" baarissa kun näkyi facebookissa jotain maininneen. Mies sanoi että ei oo varma, oliko ollut baarissa, ei ollut ollut ainakaan juttusilla. (meidän kylässä ei ole kuin yksi baari ja kaikki tuntee toisensa)

Mulla on ollut viikonlopun jälkeen kumma olo, että jotain on tapahtunut. Mulla ei ole mitään todisteita, eikä mies ole ollut yhtään erilainen. Silti tää olo hämää mua ihan täysiä.

Miten pääsen tästä eroon?

Sorry kun kerron mutta JOSKUS noilla tunteilla on ihan selkeä selitys, naisen vaisto ei ole tuulesta temmattu asia.
Joskus taas voinee mielikuvitus tehdä tepposia.
Katsele rauhassa kummasta kyse.

Mun eksä oli mustasukkainen vain yhdestä naisesta. Ja paljon meidän suhteen loppumisen jälkeen me puhuttiin asiasta ja mä kysyin, että miksi just tuo yksi aiheutti mustasukkaisuutta ja eksä sanoi, että sillä oli siitä naisesta sellainen tunne.

Mun eksä oli ihan oikeassa, mulla ja sillä naisella oli jonkinlainen side ja kun oltiin molemmat sitten sinkkuja,niin sänkyynhän me mentiin moneen kertaan, seurustelemaan ei silti koskaan alettu.

Ja mun seuraavakin seurustelukumppani sanoi samaa tuosta naisesta, että siitä hän on mustasukkainen, kenestäkään muusta ei - eikä tuo mun seuraava tiennyt mitään meidän historiasta. Eli joskus noi tuntemukset osuu oikeaan, ikävä kyllä.

Mä vaan mietin että millä ajalla mieheni ehtisi mitään suhdetta ylläpitää ja miten se ei jäis siitä muka heti kiinni.
Baarissa ei täällä oikeesti voi tehdä mitään, koska mun tutut kertoisi mulle heti. Ainut että jos se nainen on viety sinne mökille (jossa oli munkin tuttuja, mutta miehen kavereita kuitenkin kaikki).
Netin kautta mie ei ainakaan yhteyksissä ole (ei ole facessa tms) ja puhelintaan ei vartioi ja pyytää mua aina kattoo keltä tuli viesti jne.
Ei ole ylitöissä, ei voi työaikana treffailla, ei ole harrastuksia kodin ulkopuolella.

Helkkari mua ärsyttää. Ja kun mä kysyin siitä niin sanoi, että ei ole kiinnostunut kenestäkään ja ei ole pettänyt. Ei ulla kyllä ole syytä uskoa että se olis pettänyt, lie mun huonohko itsetunto nyt tekee tepposia.

Alkuperäinen kirjoittaja typerä nainen;27797484:
Se nainen on kiinnostunut kaikista kaksilahkeisista... Se on oikeesti ollu kohta kaikkien tän kylän miesten kanssa.

No niin. Sieltähän se syy sitten tulikin. Ihan sun omista aivoista.
Kuka nyt tollaiseen naiseen luottaisi ja miksi miehet roudaa tuollaista horoa mökillensä? Tasan tarkkaan tietävät itsekkin minkälainen nainen on ja juuri siksi he sen sinne roudaavatkin.

[QUOTE="vieras";27797389] naisen vaisto ei ole tuulesta temmattu asia.
[/QUOTE]

tää on totista totta. vaikka naiset eivät yleeensä ole järjen jättiläisiä, niin näissä pettämisasioiden selvittämisissä ne voivat oikeita sherlockkeja.

mun exäni pystyi ensin rajaamaan epäiltyjen joukon harrastuspiiriini (reilu 10 naista). Sitten se pystyi vielä päättelemään oikean naisen jonka kanssa pelailin myös pedissä. Oli kuulemma helppo tehtävä koska oli ainoa nainen jonka nimeä en ikinä maininnut ääneen kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja typerä nainen;27797481:
Mä vaan mietin että millä ajalla mieheni ehtisi mitään suhdetta ylläpitää ja miten se ei jäis siitä muka heti kiinni.

Paljonko yksi rakastelu vie aikaa? 10 minsaa.

Jätä se Sika!!

No mä puhuin mieheni kanssa :)
Kerroin, että musta tuntuu tältä ja että se "Sanna" aiheuttaa mulle epävarman olon jne.
Itse asiassa siinä kun sain kunnolla ne tunteet ulos, se olo kaikkosi. Mieheni piti mua hieman hassuna, että edes ajattelen tuollaista ja sanoi, että hälle oon ihanin ja suloisin ja rakkain. Ja mä uskon siihen.

Nyt mä vähän itsekin olen huvittunut, että kaikkea mäkin saan päähäni :) Hyvä että sain puhuttua kunnolla.

Yhteistyössä