Miksi valvot vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Mä heräsin tänään tosi myöhään ja sen lisäksi nukuin vielä pitkät iltapäikkärit. :D Saa nähdä, menenkö edes nukkumaan, kun huomenna on jo klo 7 lähtö risteilylle samba-porukan kanssa. :) Ehkä muutaman tunnin vois nukkua, jos nukuttaa.

Siksi vaan kun jostain kumman syystä ei väsytä. Juttelin mesessä siskon kanssa jolla on nyt vähän murhetta kun koiransa jolta odotettiin kesäksi pentuja saikin kohtutulehduksen ja joudutaan nyt leikkauttamaan, siihen kaatui ne kasvatus-haaveet. : /

Muuten neuloskelin juuri kuopuksen tumput valmiiksi. Vähän liikaa vaan pyörii asioita päässä vuorokauden aikaan nähden, täytyypi kohta sulkea kone ja siirtyä katselemaan jos telkkaristä löytyisi jotain komediasarjan tapaista mikä tyhjentäisi kaikki turhat ajatukset mielestä. :D

Hyviä öitä, toivottavasti saat vähän nukuttua ennen reissua! :wave:

Miksi mä en pääse laivalle? :( Ei ole tarjousristeilyjä tälle kuulle, kaikki vasta ensi kuussa. Mä menisin niin mielelläni laivalle vaikka heti huomenna, mutta en pysty maksamaan siitä täyttä hintaa. En ole koskaan maksanut enkä maksa. Turusta pääsis kyllä mut sinne niin hiton pitkä matka ja tallinnan laiva ei kiinnosta ja lähtöajat on mahdottomat.

No ei voi mitään, ei se surkuttamalle parane. Elämä.

Toivottavasti on mukava risteily tytsi =)

Kotihommia pirusti rästissä. Pyykkejä ja paikkojen järjestelyä, tavaroiden paikoilleen viessnissä kestää aina pirun kauan. Varsinkin kun aina välillä istahtaa koneelle plussalle :D.

Varmaan joskus puoli kolmeslta menen nukkumaan. Tykkään herätä puhtaaseen kotiin, siksi siivoan aina vimmatusti kun mies, lapset ja eläimet nukkuu :D

Mä olen töissä
hoitaja.gif

Yhteistyössä