G
"Gogo"
Vieras
*tykkää*![]()
Mäki tykkään, olen tälläinen yssinhuoltaja joka tykkää irrotella kun lapset nukuu, joskus myös kun ne on heriellä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
*tykkää*![]()
ymmärrän kyllä, kyllä äidfitkin saa joskud bilettää.
mulla tänään lpsi viikonloppu, niin sen takia kalsarikännit vaan, muuten olisin lähtnyt karaokepaikkaan laulaamaan. mies kusipää ei tahtonut lapsia ny, ei mitän ilmoita mulle itsestään vaikka piti, on varmaan ryyppäämässä jossain tste. minä olen jo kolmannen viikonlopun lapsen kanssa. kaadoin just siiderikni pöydälle. sinulla onnellisella edes ex mies siellä, minulla ei sänkypuuhissa ketään.
heiteitä helvettiin se sieltä. huoraksi sua kutsuu mokomakin huoripukki. nyt on aijka kaivaa paistinpannu tai pumppuhaulikko?
ai su kanssa on viel niin pieni, onne vauvat vaan ihania, kyllä lapset vaan on kaikki kaikes mullekin. mulla on kova vauvakuume, kupus täytti just vuoden ja ollaan mietitty etten ehkä söiskää pillereitä enää vaan jätettäs pois. kovasti tekis mieli pikku- vitosta. mä kannatan et lapset tehään pienellä iköerolla, lapsia ei tehdä- niitä saadaan. emmä vioi mitään et tuunraskaaks yheet kerrasta.