Miksi valvot?

ei nukuta. neiti nukkuu ja ukko kuorsaa... mie otin kolomen tunnin iltatirsat joten nyt sitte tässä hermoja kiristelen ja yritän väsyttää itteeni jotta pääsisin nukkumaan |O

et sie viittis tulla kolauttamaan miua vaikka pannulla päähän että tulis uni :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ei nukuta. neiti nukkuu ja ukko kuorsaa... mie otin kolomen tunnin iltatirsat joten nyt sitte tässä hermoja kiristelen ja yritän väsyttää itteeni jotta pääsisin nukkumaan |O

et sie viittis tulla kolauttamaan miua vaikka pannulla päähän että tulis uni :D :saint:

c030.gif

*Pam* :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

c030.gif

*Pam* :D

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tutkii:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kirjoitan koulujuttua joka pitää palauttaa huomenna.. ÄÄÄÄH tahtoo nukkumaan!

Mun paperi juuri valmistui, juhuu! Tsemppiä sulle, vai joko puristit kasaan?

E.

Ei tästä mitään tuu... Vien keskeneräisenä seminaariin... Vielä tunnin jos jaksais viilata. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Aika viime tippaan sä jätät noi tekemiset..
No tsemmpiä jos siitä vaikka viel onnistuis

No siis ei sen oo tarkoitus valmis ollakaan siellä, kunhan suuret linjat ym. löytyy.. Mulla on tapana aina viimeiset illat puurtaa, se on oikeastaan tehokkainta aikaa, vaikka onhan tää hirveää.. oon myös ollut töissä 2 viikkoa joten en ole ehtinyt saada vaikka kaikki viikonloput oon vääntänyt.. Huh huh ja seli seli.... Käääh väsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Okei, eli pintapuolisesti tehty riittää..
ja ei sun tarvi mulle selitellä et miks sä sitä siellä viimesenä yönä väännät.. :)

Joo mä vaan yritän pitää ajatukset kasassa höpöttelemällä hulluja... Aivan kauheaa tämä.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
No niin koira lenkitetty ja aamukahvia tassa juon. Hetki viela aikaa tassa rupatella, joten kehitelkaan jutun juurta :whistle:

Mä oon ihan innoissani, me lähetään tänään tallinnaan työporukan kans (kait ne pikkujoulut on ) päästään kylpylähotelliin yöksi.. ja veronpalautukset tuli eilen niin on millä mällätä :D

oisko meit joku 11-12 hlö ..
joululahjoja joo pitäs kait shoppailla..
katotaan vaan niin kun päästään perille niin mä painun huoneeseen nukkuun ja herään vasta huomenna :laugh:
no jos sitä ehtis bussissa nukkua hieman..

ala nyt nuku hyva ystava, sita kerkiaa myohemminkin.

Ma lahden taas kohta Ikeaan, pitaa kayda vahan siina ruokapuolella ja muutama muu juttu katsoa. Koulun jalkeen ollaankin menossa yhdelle japanilaiselle perheelle kylaan, joten sushia tiedossa :p

Uusimmat

Yhteistyössä