X
Xanadu
Vieras
Minun hyvä ystävä on rikas tai ainakin varakas. Hänellä on oman suvun kautta omaisuutta ja miehen kautta myös. Lisäksi molemmat ovat mukavapalkkaisissa töissä. Koskaan ei ole rahasta pulaa, mutta koskaan sitä ei myöskään hirveesti kuluteta. Heillä on valtava oma tontti (maata, metsää, merenrantaa, hevosille tilaa jne. hehtaaritolkulla). Siellä he asuvat vanhassa (joskin suht. isossa) talossa, jota tosin on rempattu paljon. Maalämpö jne. On kesämökki sitten vielä toisaalla, mutta se on mallia "ei hienouksia". Perheellä on kaksi autoa, mutta ne ovat ihan "tavallisia". Moni joka tuntee heidät pintapuolisesti, ei ajattele että he olisivat jotenkin varakkaita... Miksi he elävät noin, sinun mielestäsi?
Tulojen ja varallisuuden perusteella varmaan suurin osa vastaavista äänestää Kokoomusta, mutta he äänestävät Vihreitä. Eivät kuitenkaan pidä siitä melua, minä sen nyt tiedän kun olen läheinen. Ystäväni mies sanoi, ettei oikein viitti ees mainostaa että äänestää Vihreitä, koska etenkin miesporukassa siitä nousee "äläkkä". Ilmeisesti ainakin hänen työkavereistaan suurin osa äänestää Kokoomusta. Heille kakkosvaihtoehto olisi vasemmisto.
Aattelin vaan kun täällä tuntuu moni ajattelevan, että kaikki vihreiden ja vasemmiston äänestäjät olisivat köyhiä jne. jne. Ei ihan pidä paikkaansa
Tulojen ja varallisuuden perusteella varmaan suurin osa vastaavista äänestää Kokoomusta, mutta he äänestävät Vihreitä. Eivät kuitenkaan pidä siitä melua, minä sen nyt tiedän kun olen läheinen. Ystäväni mies sanoi, ettei oikein viitti ees mainostaa että äänestää Vihreitä, koska etenkin miesporukassa siitä nousee "äläkkä". Ilmeisesti ainakin hänen työkavereistaan suurin osa äänestää Kokoomusta. Heille kakkosvaihtoehto olisi vasemmisto.
Aattelin vaan kun täällä tuntuu moni ajattelevan, että kaikki vihreiden ja vasemmiston äänestäjät olisivat köyhiä jne. jne. Ei ihan pidä paikkaansa