Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Mä oon myyny ihan perinteisellä kirpparilla ja siellä menny hyvin kaupaksi. Muistathan kuitenki huomioida vaatteiden kunnon suhteessa hintaan. Noilla hinnoilla vaatteiden tarvii olla lähes uudenveroisia.
täh, että eurolla pitäis olla uudenveroisia
Mä en henk koht ainakaan osta esim bodeja kirpputorilta jos ne maksaa euron ellei kyseessä ole joko kallis merkkituote tai sitte uudenveroinen halvempaa merkkiä oleva vaate. itse kun myyn lasteni vaatteita niin bodyt maksaa euron jos ne on kuin uusia tai sitte jos ne on jotain kallista merkkiä (silloin saatan pyytää enemmänkin jos on lisäksi vielä uudenveroises kunnos). Mutta jos on vähänkään käytön jälkiä niin oon laittanu maks 50 senttiä/body. Olen kokeillu kalliimmillakin hinnoilla mutta kaikki jäi myymättä, joten kantapään kautta oon löytäny ainaki oman paikkakuntani hinnat, joilla vaatteet menee hyvin kaupaksi.
ok. se saa mut entistä vakuuttuneemmaks siitä että mä en myy noita ipanan vaatteita... mieluummin makuutan kaapeissa ja käytän vaikak pölyrätteinä sitten.. :|
jos mä maksan housuista uutena 14? ja poika niitä käyttää 6kk satunnaisesti niin muutamalla eurolla en niitä myy..
täytynee toivoa siis että saan lisää lapsia ja että seuraavakin on poika
Yleisesti ottaen sopivana kirppishintana pidetään 10% vaatteen hinnasta uutena. Eli 14 euron housuista sopiva hinta on 1,40e. Niillä hinnoilla menee kaupaksi, isommilla ei ainakaan täällä. En oo ikinä tajunnu miten joku olettaa että esim Reimatecin haalarista, jossa on kulumaa polvissa ja takamuksesta, joku maksais jonku 40 euroa. Ite en henk koht maksais enkä ite henk koht myisi. Ite oon mýyny 130e reimatecceja hintaan 10-15e riippuen siitä minkä kuntoisia ovat.
Makuuta kaapeissa jos haluat ja sulla on tilaa, mutta kannattaa muistaa, että pienikin summa käytetystä vaatteesta on enemmän kuin ei mitään rahaa siitä. Pienistäkin summista kertyy yllättävästi rahaa, itse sain viimeksi 290e viikossa vaikka myin tuollaisilla naurettavan pienillä hinnoilla vaatteita.
Hyvä on myös vaatteen myynnissä ajatella sitä, että mitä itse olis valmis maksamaan kyseisestä vaatteesta jos olis ostamassa sitä käytettynä.