Miksi ystäviä on niin vaikea saada?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksinäinen"

Vieras
Kaverit jäivät lasten jälkeen ja uusia en ole saanut. On pari kaveria, mutta heidänkin kanssaan olen vähän tekemisissä ja ystävyydeksi ei ole kunnolla muodostunut. Pelkään tämän vaikuttavan myös lapsien kaverien saantiin, koska vanhemmanhan se esimerkki täytyisi antaa. Läheisiä suklulaisiakaan ei oikein ole ja tuntuu todella yksinäiseltä.

jaa, vaikea sanoa. mulla itselle tuo ei ole koskaan tehnyt vaikeuksia, mulla on todella paljon ystäviä ja kavereita. jos itse on ns. sisäänpäin suuntautunut ihminen ja hiljainen, niin varmaan sellaisen on vaikeampi saada ystäviä. meneppäs tuonne perhekerhoihin, ja lasten kanssa leikkipuistoihin, sieltä voi löytyä toinen ihminen joka kaipaa ystävää. täällä kaksplussallakin voi kysellä, jos on joku vaikka samalta paikkakunnalta kuin itse, että haluaisiko tämä henkilö uuden ystävän

Mistä päin olet? Itse asun Kangasalla ja kaipaan myös ystäviä tavalliseen arkeen, olemme suurperhe ja eläinystäviä...itellä muutama eläin=) Jos haluat kirjoitella niin osoite on maarit.tuimala@gmail.com ja olen 41v sekä kotona asuvia lapsia 4 iältään 3v-11v ja teitty mieskin kuuluu 51v

Täällä myös äiti ja suurperhe: 8 lasta ja mies. Sekä jokunen eläin. Kaiken arki-hössäkän keskellä puuttuu usein aikuisen seura ja varsinkin juttu-seura. Kelpaisinko sinulle ystäväksi? Tutustutaanko?

Yhteistyössä