Oon ihan rikki! Kaks päivää jo kestänyt flunssa, nokka tukossa, aivastelen sata kertaa tunnissa ja pää on ku hamina. Nukuttua ei saanu, silmät vuotaa ja plaah.
Pakko ois jaksaa lasten kanssa. Millä tän olon sais edes siedettäväks? Kuumetta mulla ei ole...
Pakko ois jaksaa lasten kanssa. Millä tän olon sais edes siedettäväks? Kuumetta mulla ei ole...