Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Ja kuinka monta verikoetta se käytännössä tarkoittaa? Onko pakko mennä jos sinne lähetetään?
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Ja kuinka monta verikoetta se käytännössä tarkoittaa? Onko pakko mennä jos sinne lähetetään?
Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Ja kuinka monta verikoetta se käytännössä tarkoittaa? Onko pakko mennä jos sinne lähetetään?
sehän on sen vauvan parhaaksi.!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Minä olen joutunut kahdesti kun SF-mitta ollut iso. Ne kokeet otetaan sormenpäästä, ensimmäinen on paastoarvo, sitten juot sellaisen sokerilitkun ja siitä 1h ja 2h päästä otetaan sormenpäästä näyte. Odotteluaikana vain istutaan, ei saa kuljeskella.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:ite on normaalipainoinen, kaks raskautta takana ilman raskausdiabetesta. Suvussa kyllä runsaasti kakkostyypin diabetesta. Nyt ootan kolmatta ja oon miettiny että joko joudun siihen testiin. Viikkoja nyt 17+. Missä vaiheessa siihen yleensä joutuu jos joutuu?
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:ite on normaalipainoinen, kaks raskautta takana ilman raskausdiabetesta. Suvussa kyllä runsaasti kakkostyypin diabetesta. Nyt ootan kolmatta ja oon miettiny että joko joudun siihen testiin. Viikkoja nyt 17+. Missä vaiheessa siihen yleensä joutuu jos joutuu?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Minä olen joutunut kahdesti kun SF-mitta ollut iso. Ne kokeet otetaan sormenpäästä, ensimmäinen on paastoarvo, sitten juot sellaisen sokerilitkun ja siitä 1h ja 2h päästä otetaan sormenpäästä näyte. Odotteluaikana vain istutaan, ei saa kuljeskella.
mulla otettiin ihan kunnon verikokeet kästaipeesta
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:kyl sinne JOUTUU.. on se litku sen verran pahaa....
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Minä olen joutunut kahdesti kun SF-mitta ollut iso. Ne kokeet otetaan sormenpäästä, ensimmäinen on paastoarvo, sitten juot sellaisen sokerilitkun ja siitä 1h ja 2h päästä otetaan sormenpäästä näyte. Odotteluaikana vain istutaan, ei saa kuljeskella.