?
.
Vieras
Mulla ne verikokeet on otettu kyynärtaipeesta.... Tulee varmasti tarkempi tulos laskimoverestä....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:ite on normaalipainoinen, kaks raskautta takana ilman raskausdiabetesta. Suvussa kyllä runsaasti kakkostyypin diabetesta. Nyt ootan kolmatta ja oon miettiny että joko joudun siihen testiin. Viikkoja nyt 17+. Missä vaiheessa siihen yleensä joutuu jos joutuu?
Nykyisin se tehdään kai kahteen otteeseen, eka jo rv 12. Mulla tehtiin aikoinaan rv 26 tms.
Ja edelleen. Siihen todellakin PÄÄSTÄÄN. Samaan aikaan ne, joilla oikeasti epäillään diabetesta, mutta jotka eivät ole raskaana, jonottavat kiltisti puoli vuotta jonossa sairautensa vahvistamista.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:ite on normaalipainoinen, kaks raskautta takana ilman raskausdiabetesta. Suvussa kyllä runsaasti kakkostyypin diabetesta. Nyt ootan kolmatta ja oon miettiny että joko joudun siihen testiin. Viikkoja nyt 17+. Missä vaiheessa siihen yleensä joutuu jos joutuu?
Nykyisin se tehdään kai kahteen otteeseen, eka jo rv 12. Mulla tehtiin aikoinaan rv 26 tms.
Ja edelleen. Siihen todellakin PÄÄSTÄÄN. Samaan aikaan ne, joilla oikeasti epäillään diabetesta, mutta jotka eivät ole raskaana, jonottavat kiltisti puoli vuotta jonossa sairautensa vahvistamista.
Ei joudu kukaan odottamaan jos menee yksityiselle!
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:ite on normaalipainoinen, kaks raskautta takana ilman raskausdiabetesta. Suvussa kyllä runsaasti kakkostyypin diabetesta. Nyt ootan kolmatta ja oon miettiny että joko joudun siihen testiin. Viikkoja nyt 17+. Missä vaiheessa siihen yleensä joutuu jos joutuu?
Ei joudu kukaan odottamaan jos menee yksityiselle!
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mutta eikö se olisi ihan hetken matkaa julmaa rankaista MINUA siitä, että MUMMUNI on syönyt itselleen diabeteksen..?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mutta eikö se olisi ihan hetken matkaa julmaa rankaista MINUA siitä, että MUMMUNI on syönyt itselleen diabeteksen..?
Et ole tosissasi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mutta eikö se olisi ihan hetken matkaa julmaa rankaista MINUA siitä, että MUMMUNI on syönyt itselleen diabeteksen..?
Et ole tosissasi?![]()
Miksen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mutta eikö se olisi ihan hetken matkaa julmaa rankaista MINUA siitä, että MUMMUNI on syönyt itselleen diabeteksen..?
Et ole tosissasi?![]()
Miksen?
Ensinnäkään sitä diabetesta ei vaan syömällä hankita, toisekseen se on perinnöllinen, kolmanneksi jos sun mielestä sokerirasitus on julmaa niin ei hyvää päivää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mutta eikö se olisi ihan hetken matkaa julmaa rankaista MINUA siitä, että MUMMUNI on syönyt itselleen diabeteksen..?
Et ole tosissasi?![]()
Miksen?
Ensinnäkään sitä diabetesta ei vaan syömällä hankita, toisekseen se on perinnöllinen, kolmanneksi jos sun mielestä sokerirasitus on julmaa niin ei hyvää päivää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mutta eikö se olisi ihan hetken matkaa julmaa rankaista MINUA siitä, että MUMMUNI on syönyt itselleen diabeteksen..?
Et ole tosissasi?![]()
Miksen?
Kyllä ylipaino voi tosiaan aiheuttaa diapeteksen, mutta ei ykkösluokan diabetestä...
Et ole tosissasi?![]()
Miksen?
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mutta eikö se olisi ihan hetken matkaa julmaa rankaista MINUA siitä, että MUMMUNI on syönyt itselleen diabeteksen..?
Et ole tosissasi?![]()
Miksen?
Kyllä ylipaino voi tosiaan aiheuttaa diapeteksen, mutta ei ykkösluokan diabetestä...
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mutta eikö se olisi ihan hetken matkaa julmaa rankaista MINUA siitä, että MUMMUNI on syönyt itselleen diabeteksen..?
Et ole tosissasi?![]()
Miksen?
eihän tuossa väitettykään että ois ykköstyypin diabetes mummulla![]()