Millä rv:lla voi jo vihloa vatsaa ja särkeä selkää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hysteerikko - ko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hysteerikko - ko?

Vieras
Pelkään kuollakseni, että olen raskaana. Olen harrastanut suojaamatonta seksiä noin kaksi viikkoa sitten. Yhdyntä keskeytettiin ja mies laukesi vatsalleni, mutta nyt pelkään, että vahinko on sattunut silti. En muista milloin viimeiset kuukautiset olivat, koska en ole merkinnyt niitä ylös siksi, ettei ole ollut aikomustakaan harrastaa yhdyntää ilman ehkäisyä. Näin kuitenkin tapahtui.

Nyt on tullut outoja oireita. Pari päivää sitten vatsani oli aamulla aivan kuralla, enkä ymmärrä miksi. En ollut syönyt mitään outoa, eikä perheessäni kenelläkään muulla ollut vatsaoireita. En kuitenkaan pitänyt sinä minään ihmeellisenä, mutta sitten alkoi selkäsärky, joka on jatkunut alaselässä nyt kaksi päivää. Tänään se viimeinen niitti sitten tuli, kun alkoi alavatsaa vihlomaan. Se ei ole mitään isoa vihlontaa, ihan pientä vaan, mutta sen tuntee. Kuukautisiin tällainen ei ole minun kohdallani koskaan kuulunut. Lisäksi samoihin aikoihin tuon vihlonnan kanssa alkoi vatsassa oudosti yököttää. Ei varsinaisesti okseta, mutta olo on koko ajan sellainen, kuin olisi alavatsassa jokin ilmalukko, joka kuplii etovana tunteena tälläkin hetkenä. Iski kauhea paniikki! Mitä jos olenkin raskaana? Miten aikaisessa vaiheessa raskaana oleva voi tuntea tällaisia oireita? Ei kai ne vielä näin aikaisin voi tuntua, kun suojaamattomasta yhdynnästä on noin 2 viikkoa? Jospa nämä ovatkin vain omituisia menkkaoireita. Pliiis! Auttakaa hermoheikkoa ja kertokaa miten teillä on näitä ilmennyt!?

Lisäksi minua palelee aivan koko ajan. Istun nytkin paksu villapaita päällä, mutta palelee silti. Ehkä se on vain tuo pakkanen, en tiedä, mutta jotenkin luonnottomalta tämä tuntuu.

Mutta siinäpä se, kun en edes ajatellut asiaa ennen tätä tänään alkanutta vihlontaa ja yökötystä. Vasta silloin osasin yhdistää nuo parin päivän aikana tapahtuneet muut jutut tähän onttoon tunteeseen. Nyt olen hysteerinen ja stressaan hirveästi, joten ehkä sitten paisutan mielessäni näitä, mutta tämä olo on kyllä totista totta, sitä en keksi omasta päästä.

[QUOTE="Heh";27735423]jos on kaksi viikkoa jo yhdynnästä ja ois ollu otolliseen aikaan niin pikku vinkki: Raskaustesti näyttäis jo jotain.[/QUOTE]

Näkyykö se, vaikka on pitkä kierto? Minulla on hyvin vaihteleva kierto, lyhimmillään 30 päivää, enimmillään 45 päivää. Eikö ennen testin tekoa pidä odottaa kierron viimeiseen päivään asti? En muista milloin menkat on viimeksi olleet, mutta ei varmaan vielä 45 päivää ole mennyt. Käyn huomenna ostamassa testin jos ei ihme tapahdu ja menkat ala.

Tee vaikka nyt yks testi. Jos näyttää negaa ja menkat ei ala siihen mennessä kun sulla pitäis alkaa viimeistään niin sit testaat uudestaan. Jos on oletettua, että ovis ois ollu joskus sillon yhdinnän tienoilla niin hyvin mahdollista että nyt jotain näyttää. Kierrotkin voi heittää. Mulla esim. heittää joskus ihan randomisti välillä kp 23-33.

Näkyykö se, vaikka on pitkä kierto? Minulla on hyvin vaihteleva kierto, lyhimmillään 30 päivää, enimmillään 45 päivää. Eikö ennen testin tekoa pidä odottaa kierron viimeiseen päivään asti? En muista milloin menkat on viimeksi olleet, mutta ei varmaan vielä 45 päivää ole mennyt. Käyn huomenna ostamassa testin jos ei ihme tapahdu ja menkat ala.

Riippuu ihan siitä miten sulla ovis tulee. Voihan sekin heittää. Jos ois se 30 päivä kierto niin koska pitäis sen mukaan menkkojen alkaa?

Yhteistyössä