Millä tuon jätkän saa tajuamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja V
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

V

Vieras
Että sitä hellyyttä ja hoivaa voisi olla muulloinkin kuin vain silloin kun tekee mieli pillua?? Ei auta selibaatti kun en halua elää ilman seksiä. Kaksi kertaa viikossa minua haluttaa ja niinä iltoina saan mitä ikinä pyydän mutta muuten on vastaus aina 'en jaksa'. Ja mies kyllä saa niskahierontaa ym aina kun tahtoo, sitä vikinää kuuntele kukaan.

keskenkasvuinen jäbä sulla. joillakin ottaa aikansa tajuta asia, toiset ei ymmärrä ikinä, pidäs vähän puhuttelua sille. jos et ole valmis selibaattiin pointin tekemiseksi, ei välttämättä tule onnistumaan opettaminen toisille tavoille.

meillä on ihan sama juttu. meillä menee vaan sillain että miehelle annetaan silloinkun hän tahtoo,mutta sittenkun minä haluan niin ei jakseta. No ei sen puolee alkaa pikku hiljaa halut kadota kokonaa tost ukost.

täällä aikalailla sama homma. Ite oon viikoil 32raskaana ja ehkä tarttis jollainlailla sitä huomioimista ja hierontaa. Ei vittu sitten millään. Nykyään ajatuskin seksistä saa melkein voimaan pahoin, koska se on ainoa "hellyys" mitä tarjolla on. voimia muille samasta asiasta kärsiville

Sitähän se on aika monella.

Minä joskus parkaisin kun mies alkoi halata että "mä en halua nyt seksiä!" ja se taisi mennä perille... Siis mies tahtoi vain halata mutta minä vanhastaan kuvittelin sen tarkoittavan ihan muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja et sillain:
meillä on ihan sama juttu. meillä menee vaan sillain että miehelle annetaan silloinkun hän tahtoo,mutta sittenkun minä haluan niin ei jakseta. No ei sen puolee alkaa pikku hiljaa halut kadota kokonaa tost ukost.

meillä ihan sama juttu! se sattuu niin paljon :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai onko yleistä? Eiköhän oo sama juttu suurimmassa osassa pitkiä parisuhteita valitettavasti... Läheisyys vaan hiipuu.

mulla on ikää se semmonen 23v ja miehellä 25. seurusteltu ollaan kolme vuotta ja tunnettu 7vuotta. Mä ihmettelen hirveesti ku hirveen monelta kuulee just sitä et "kaikissa parisuhteissa käy niin" ja "se on ihan normaalia lasten syntymän jälkeen". Mä koitan taistella noita kommentteja vastaan minkä ikinä kerkeän, koska ei sen kuuluis olla niin. Ei sen huuman ja läheisyyden tarvitse hävitä minnekään, eikä mun mielestä kenenkään kuuluis tyytyä vähempään. Parisuhteesta pitää jaksaa pitää huolta vaikka olis sit se 4lasta ja kissat ja koirat ja duunit yms. Ja juu ei tietenkään suhde pysy entisellään,mutta pysyäkseen se vaatii aikalailla duunia :hug:

Yhteistyössä