H
halukas
Vieras
Tekee niin kovasti mieli. Jos yhden kerran vaan ja silloin kun mies on vaikkapa 500 km:n päässä, eihän sitä lasketa, eihän??? :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika sairasta
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Kysy lupa siihen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis oikeasti, monikohan MIES kieltäytyy seksistä, jos joku sitä oikein tyrkyttää?! Siis että n*ssivathan ukkomiehetkin toisia naisia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No huh, tuskinpa lupa tulee. Tai siis eronhan tuo siitä 'hyvästä' vaatisi ja sitä en halua (kai).
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis oikeasti, monikohan MIES kieltäytyy seksistä, jos joku sitä oikein tyrkyttää?! Siis että n*ssivathan ukkomiehetkin toisia naisia.
Mä tiedän ainakin yhden.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä tiedän ainakin yhden, joka todellakin kieltäytyy eikä todellakaan hässi muita naisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä tiedän ainakin yhden, joka todellakin kieltäytyy eikä todellakaan hässi muita naisia.
Eli se on homo.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis oikeasti, monikohan MIES kieltäytyy seksistä, jos joku sitä oikein tyrkyttää?! Siis että n*ssivathan ukkomiehetkin toisia naisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä verukkeita sä tarttet? Mihin? Nussit sitä ja sillä hyvä. Mitä ne verukkeet mihinkään vaikuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä verukkeita sä tarttet? Mihin? Nussit sitä ja sillä hyvä. Mitä ne verukkeet mihinkään vaikuttaa?
No esmes. kolkuttavaan omaantuntoon. En pystyisi edes katsomaan omaa miestäni silmiin, jos tekisin sen.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis oikeasti, monikohan MIES kieltäytyy seksistä, jos joku sitä oikein tyrkyttää?! Siis että n*ssivathan ukkomiehetkin toisia naisia.
riippuu ihan siitä tyrkyttäjästä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä verukkeita sä tarttet? Mihin? Nussit sitä ja sillä hyvä. Mitä ne verukkeet mihinkään vaikuttaa?
No esmes. kolkuttavaan omaantuntoon. En pystyisi edes katsomaan omaa miestäni silmiin, jos tekisin sen.
Alkuperäinen kirjoittaja halukas:Tekee niin kovasti mieli. Jos yhden kerran vaan ja silloin kun mies on vaikkapa 500 km:n päässä, eihän sitä lasketa, eihän??? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis oikeasti, monikohan MIES kieltäytyy seksistä, jos joku sitä oikein tyrkyttää?! Siis että n*ssivathan ukkomiehetkin toisia naisia.
riippuu ihan siitä tyrkyttäjästä...
mä voisin kuvitella että mun mies ei panis.. ei vaikka toinen tyrkyttäis.. on oppinut virheestään eikä meinaa niitä enää toistaa.. enkä mäkään
Alkuperäinen kirjoittaja patukka-pete:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä verukkeita sä tarttet? Mihin? Nussit sitä ja sillä hyvä. Mitä ne verukkeet mihinkään vaikuttaa?
Pystythän. Vasta sen jälkeen olet oikea huora kun panetat itseäsi vierailla. Sinua kiihottaa kun saat vierasta ja katsot miestäsi sen jälkeen silmiin.