Millainen juhannuksesi olisi, jos saisit aivan itse päättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla rauahllista oleskelua kotona kera hyvän ruoan ja vain perheen kanssa. Lukemista ja leffoja. Fiiliksen mukaan menoa; ja sellastahan tää just onki : ) Mua ei sais toisten mökeille tai nurkkiin sitten millään

Päätän olla viettämättä juhannusta. =)

FJTlu1

Haluaisin mennä johonkin joko omalle tai sukulaisten mökille joka olis meren/järven rannalla. Rentoa olemista ja pikkasen viiniä. Illal muksujen mentyä nukkumaan sauna+uinti, ehkä kalastamaankin.

Nyt ei uskalla pienen lapsen kans lähteä kun anoppi ainakin vetää kauheat lärvät, joten ollaan ja mökötetään kotona. Toivottavasti saadaan oma möksä remontoitua niin, että ens kesänä voidaan olla sielä.

Ensinnäkin elettäisiin jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa mulla olis kavereita. Vuokrattais ison kaveriporukan kanssa mökki jostain ihanasta paikasta. Aurinko paistais ja meillä olis iloinen mieli ja paljon ruokaa ja juomaa mukana. Vietettäis mökillä vähintään viikonloppu ja saatettais myös piipahtaa festareilla. :heart:

Kotona löhöilyä, nukkumista, lukemista ja leffoja.
Nimenomaa, jos itse saisin päättää, nyt menoa koko juhannukseksi, enkä tykkää ollenkaan.
Ja jos jätät menemättä muun perheen kans, niin mitäs se sitten muille kertoo?
Ei kelpaa seura vai mitä?

Mä haluaisin olla hyvässä seurassa grillailemassa, olis kivaa jos olis paljon tuttavia joiden kanssa vois pitää vaikka yhteisiä lapsiystävällisiä grillibileitä :)

Melkein kun mun sanelema juttu.. Paitsi että,jos ihan ite saisin päättää niin koko kesä olis tällasta,ei pelkästään juhannus. Ja siis kesällähän olis aina aurinkoisia päiviä ja ihania lämpimiä iltoja..

Mulla on sellanen nyt ku haluankin. Yksin nyt, teen ruokaa, syön hyvin, lähden ystävien seuraan, otetaan alkoholia, pidetään hauskaa, sama jatkuu huomenna ja sitten näänkin ihastukseni. Mies ja poika on 2 vk pois, ihaaaanaaaaaaaaaaa :D

Hyvässä ystäväseurassa, jossain ihanalla mökillä, mieluiten jonkun jorpakon ääressä. Hyvää ruokaa, juomaa, hyvä ja rento fiilis. saunomista, uimista, juhannuskokko

Joko tälläinen kun nyt, että oleskellaan kotona, grillataan yms ja saunotaan.

TAI jossain hotellissa, kylpylässä, missä ruoka tulee pöytään itsestään ja olis KUNNON ranta ja/tai uima-allas. Ulkomailla kotimaassa ihan sama ;)

Siis kaikki käy, kunhan ei tarvi olla sukulaisten nurkissa ja/tai missä haisevassa mökissä hämähäkkien syötävänä mutapohjarannalla syömässä sianlihaa.

[QUOTE="Mimmi";24052457]Mulla on sellanen nyt ku haluankin. Yksin nyt, teen ruokaa, syön hyvin, lähden ystävien seuraan, otetaan alkoholia, pidetään hauskaa, sama jatkuu huomenna ja sitten näänkin ihastukseni. Mies ja poika on 2 vk pois, ihaaaanaaaaaaaaaaa :D[/QUOTE]

2 viikkonen isän kanssa pois kotoa?
Miten sä raaskit?

[QUOTE="Mimmi";24052457]Mulla on sellanen nyt ku haluankin. Yksin nyt, teen ruokaa, syön hyvin, lähden ystävien seuraan, otetaan alkoholia, pidetään hauskaa, sama jatkuu huomenna ja sitten näänkin ihastukseni. Mies ja poika on 2 vk pois, ihaaaanaaaaaaaaaaa :D[/QUOTE]

Mies ja poika 2vk poissa, tapaat ihastuksesi? Eli petäs miestäsi.. No, asiahan ei minulle kuulu..

[QUOTE="qqq";24052531]Mies ja poika 2vk poissa, tapaat ihastuksesi? Eli petäs miestäsi.. No, asiahan ei minulle kuulu..[/QUOTE]

Ei kuulukkaan. Tällästä elämä välillä on :p

[QUOTE="vieras";24052296]Mulla rauahllista oleskelua kotona kera hyvän ruoan ja vain perheen kanssa. Lukemista ja leffoja. Fiiliksen mukaan menoa; ja sellastahan tää just onki : ) Mua ei sais toisten mökeille tai nurkkiin sitten millään[/QUOTE]

Tykkäisin että meillä olisi oma mökki. Tai ehkä vene. Ei olisi niin kovaa tavaran ja ruoan roudaamista, jos jotain voisi pitää aina mökillä. Muuten just tota samaa mitä sulla, hyvää ruokaa, viiniä, saunomista.

Joko tälläinen kun nyt, että oleskellaan kotona, grillataan yms ja saunotaan.

TAI jossain hotellissa, kylpylässä, missä ruoka tulee pöytään itsestään ja olis KUNNON ranta ja/tai uima-allas. Ulkomailla kotimaassa ihan sama ;)

Siis kaikki käy, kunhan ei tarvi olla sukulaisten nurkissa ja/tai missä haisevassa mökissä hämähäkkien syötävänä mutapohjarannalla syömässä sianlihaa.

tääkin ois kiva.

Ensinnäkin elettäisiin jossain rinnakkaistodellisuudessa, jossa mulla olis kavereita. Vuokrattais ison kaveriporukan kanssa mökki jostain ihanasta paikasta. Aurinko paistais ja meillä olis iloinen mieli ja paljon ruokaa ja juomaa mukana. Vietettäis mökillä vähintään viikonloppu ja saatettais myös piipahtaa festareilla. :heart:

Ihana, vaikutat huumorintajuiselta!!! Harmi että suomessa on yksinäisiä hienoja sieluja paljon. Mitähän tolle vois tehdä.

Just sellainen kuin se nyt on. Viiskymppisenä on oikeastaan ihanaa olla suvun "next generation" eli sukupolvi, joka on seuraavaksi hautaan menossa. Ei ole enää pakko tehdä mitään, mitä ei halua.

MUn haavejuhannus:

Mökki kaukana metelistä ja ihmisistä. Järven rannalla. Ei hyttysiä eikä ampiaisia. Jääkaappi täynnä grillattavaa. Minä ja mies kahdestaan. Kesäpelejä, mölkkyä, kortit tikkaa. Saunaa puulämmitteisessä ja uintia. vähän juotavaa, limsaa ja sidukkaa.

Ai prkl, mähän saan ton juhannuksen, ilman miestä tosin.

Myönsi mulle kotoapoistumisluvan la-su ja jää itse hoitamaan lapsia ja menen kaverin kanssa mökille, tuolla em. ohjelmalla...

Yhteistyössä