Millainen nainen seurustele miehen kanssa jolla on kolme lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katkera ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi rakastua,...
Itse rakastuin yhdessä illassa mieheen joka oli minua 18 vuotta vanhempi ja hänellä oli 2 lasta. Päädyimme lopulta yhteen. Mutta olemme jo eronneet. Ero ei liittynyt lapsiin tai pettämiseen. Olin nuori ja nätti kuin nukke ja sinisilmäinen ja tulisesti ensirakastunut.

Niille, jotka heittelevät "mitäs otit miehen, joka ei kestä itkua kommentteja". Ei kai kukaan ota sellaista miestä tieten tahtoen :( Iselleni miehen empatiakyvyn puute itkemisasiassa tuli 12vuoden yhteiselämän jälkeen täysin puun takaa.

Toisekseen: Mua pelottaa ajatuskin, että tuon tason temppuilijaa pitäisi ymmärtää millään tasolla. Se elämäntilanne pienen itkevän vauvan ja sekaisin olevien hormoonien kanssa on vain niin totaalisen kaoottinen. Puhumattakaan kahden vauvan kanssa. Äiti on siinä niin heikoilla. Varmasti on isäkin. Mutta tilanne vain hoidetaan sellaiseksi, että arki rullaa.

Omat tarpeet vain laitetaan sivuun. Jos kyseessä on tosi rakkaus niin sille voi soittaa muutaman kuukauden päästä uudelleen jos ei mielestään saa.

Mitä siihen uuteen naiseen tulee: En vain voi sille mitään, että tunnen syvää halveksuntaa.

Jossain tv-ohjelmassa oli sanottu hyvin: "kotkan pesän rikkomisesta saat vankeutta, ihmisen pesän saat hajottaa ilman rikosoikeudellisia seuraamuksia. "

Alkuperäinen kirjoittaja Mk:
Mitä siihen uuteen naiseen tulee: En vain voi sille mitään, että tunnen syvää halveksuntaa.

Jossain tv-ohjelmassa oli sanottu hyvin: "kotkan pesän rikkomisesta saat vankeutta, ihmisen pesän saat hajottaa ilman rikosoikeudellisia seuraamuksia. "

Mä en hajottanut kenenkään perhettä, mies oli jo vaimonsa luota lähtenyt kun minut tapasi..

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
En todellakaan sitä tarkoittanut. Yritin vain sanoa, että parisuhteessa pitäisi molempien kuunnella ja keskustella, että missä mennään. Mutta ilmeisesti ap:n tapauksessa ovat olleet liian väsyneitä. Ja mies ei sitten muuta keinoa keksinyt, kuin lähteä. Aivan käsittämätöntä epäkypsyyttä mieheltä.

Mutta oletko kuitenkin sitä mieltä, että mies ei voi jättää perhettään vain ja ainoastaan sen takia, ettei kestä tuota itkua yms.? Eli mies ei voi jättää ihan toimivaa, hyvää ja antoisaa suhdetta vain noiden lapsien tuoman raskauden takia?

Olen sitä mieltä, että mies ei todellakaan rakasta vaimoaan, jos jättää vaimonsa pulaan 3kk ikäisten kaksosvauvojen kanssa. Eli en usko, että vain itkun takia lähdetään....Jos toista ihmistä RAKASTAA niin silloin tekee kaiken mahdollisen ja mahdottoman, että perhe pysyy koossa.
Jos todellakin on näin, että mies oikeesti lähti itkun takia niin hänen täytyy olla todella henkisesti jälkeenjäänyt ihminen, kylmä ja tunnevammainen.

Käsittääkseni ap:n tapauksessa uusi nainen tuli kuvioihin vasta, kun mies oli lähtenyt liitosta kävelemään. Kuinka sellaisen voi nähdä perheenrikkojana???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä en hajottanut kenenkään perhettä, mies oli jo vaimonsa luota lähtenyt kun minut tapasi..

Tuo onkin aivan eri asia jos ero on selvä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

Käsittääkseni ap:n tapauksessa uusi nainen tuli kuvioihin vasta, kun mies oli lähtenyt liitosta kävelemään. Kuinka sellaisen voi nähdä perheenrikkojana???

katkera naikkonen näkee jokaisen miehen uuden naisen perheenrikkojana koska toivoo että se mies hänen luokseen vielä palaisi ja jollain ihmelogiikalla siis miehen uusi nainen on syyllinen siihen että ukko ei exänsä luo enää palaa.. harvoin niille naisille tulee mieleen että mies ei ehkä HALUA sen exvaimon luokse takaisin :/

No mutta ap:n tapauksessakin kyseessä oli käsittääkseni tilanne jossa mies oli jo lähtenyt ja silti ap herjaa tätä uutta naista..

No mutta ap:n tapauksessakin kyseessä oli käsittääkseni tilanne jossa mies oli jo lähtenyt ja silti ap herjaa tätä uutta naista..

Kolahtiko?

:shamed: *ja täällä olen vaahdonnut puoli päivää* :whistle: Siis juu. Eli tarkennan kantaani. Jos mies on jättänyt perheensä, koska "perhe-elämä ei sovi hänelle", "ei kestä itkua" yms syyllä kun kaksoset ovat 3kk niin en ymmärrä tyyppiä. Tilanne on hoidettava johonkin pisteeseen. Esim. jos haluaa välttämättä eroo niin ottamalla lapsia hoitoon, järjestämällä vaimolle apua yms.

Mutta halveksuntani ei yletä uuteen naiseen joka ottaa miehen, jonka ero on SELVÄ. En tosin uskaltaisi mennä yhteen miehen kanssa joka on jättänyt perheensä ko syyn vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Kolahtiko?

se nyt vaan on todella epäoikeudenmukaista herjata naista joka rupeaa seurustelemaan vapaan miehen kanssa.
Mikäli siis kyse on tapauksesta jossa mies on jo eronnut ja syynä haukkumiseen on vain ja ainoastaan se että ex-vaimo on katkeroitunut ämmä..

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Kolahtiko?

se nyt vaan on todella epäoikeudenmukaista herjata naista joka rupeaa seurustelemaan vapaan miehen kanssa.
Mikäli siis kyse on tapauksesta jossa mies on jo eronnut ja syynä haukkumiseen on vain ja ainoastaan se että ex-vaimo on katkeroitunut ämmä..

Tässä tapauksessa ei tullut ilmi oliko ero selvä vai ei. Ja ketään ei olla herjattu. Mutta kantasi on melko selvä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
no minä aloin seurustella miehen kanssa jolla oli tuolloin kolme pientä lasta ( 4v, 1,5v ja 2kk ). ja yhdessä olemme edelleen, yhteisiäkin lapsia on siunaantunut pari.
se, että miehellä oli lapsia, ei vaikuttanut mitenkään mun kiinnostukseen häntä kohtaan.ja se, miksi hän ja silloinen vaimonsa erosivat ei myöskään mulle kuulunut tai kuulu.

Ei kai sillä lasten lukumäärällä ole väliä, mutta ei mua kiinnostaisi mies joka on selkeästikin juuri eronnut (ap:lla oli vasta muutaman kuukauden ikäiset kaksoset) ja kertoisi eron syyksi lasten itkun.. Tai en ainakaan mitään vakavaa voisi tuollaisen miehen kanssa suunnitella; perustaa nyt perhettä tuollaisen miehen kanssa!

Noinkohan se eron todellinen syy on tuo?

Äh, mistä sitä koskaan tietää näitä juttuja. Itsekkin yllättävän varman mielipiteen muodostin aloitusviestistä, eli kaltaisteni seurassa olen, mutta kokemuksesta tiedän että tästä seuraa monta sivua vääntöä... johon minä en tällä kertaa osallistu.

Ja taas kerran et sitten millään pystynyt pysymään poissa jauhamasta paskaa
:D
Nyt olet siis todellinen plussalainen, osaat lätistä merkityksetöntä paskaa sivutolkulla.
Laitas vielä oma aloitus että aiot jättää palstan kun sua niin ahdistaa ja tule sitten tunnin kuluttua takaisin kyselemään eikö kukaan kaipaa :laugh:

no jos erosta on vasta vähän aikaa niin pahaltahan se tuntuu ja parhaita kohteita niiden paskatunteiden purkamiseen on ex ja uusi naisensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ja taas kerran et sitten millään pystynyt pysymään poissa jauhamasta paskaa
:D
Nyt olet siis todellinen plussalainen, osaat lätistä merkityksetöntä paskaa sivutolkulla.
Laitas vielä oma aloitus että aiot jättää palstan kun sua niin ahdistaa ja tule sitten tunnin kuluttua takaisin kyselemään eikö kukaan kaipaa :laugh:

Tarttuva tauti näemmä tämä plussalaisuus, onkohan tähän mitään parannuskeinoa? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Ravistettava kertoi tuttavastaan.. En minäkään tässä tilanteessa tätä uutta naista lähtisi paskaksi haukkumaan, mutta suuresti ihmettelen että kuinka uskaltaa alkaa suhteeseen tuollaisen miehen kanssa? Hirveän järkevänä ihmisenä en tätä naista pitäisi..

Millaisen miehen? Vastikään eronneen, jolla on lapsia?
Vai mitä tarkoitat "tuollaisella miehellä "?
Mikä on sovelias aika, jonka jälkeen eronnut saa alkaa seurustelemaan uudelleen, tai jonka jälkeen eronneen kanssa saa alkaa seurustelemaan? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Aika perusteellisesti täällä puidaan toisten suhteet...

Sano muuta :whistle: Ja yhden ainoan näkökannan mukaan... "Mies lähti kun ei itkua jaksa kuunnella..." Juu voihan se niinkin olla, mutta mulla on jotenkin sellainen kutku, että syitä SAATTAA olla muitakin mutta niitä ei jostain syystä mainita..

Miksi naiset on aina näin susia naisille? :o Miksi se tän uuden naisen syy on jos mies on hänestä kiinnostunut? Miksi se on aina niin? Eikös jokainen parisuhteessa elävä ihminen ole ITSE vastuussa tekemisistään? Niin nainen kuin mies!

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:

Sano muuta :whistle: Ja yhden ainoan näkökannan mukaan... "Mies lähti kun ei itkua jaksa kuunnella..." Juu voihan se niinkin olla, mutta mulla on jotenkin sellainen kutku, että syitä SAATTAA olla muitakin mutta niitä ei jostain syystä mainita..

Miksi naiset on aina näin susia naisille? :o Miksi se tän uuden naisen syy on jos mies on hänestä kiinnostunut? Miksi se on aina niin? Eikös jokainen parisuhteessa elävä ihminen ole ITSE vastuussa tekemisistään? Niin nainen kuin mies!

Mää en käsitä tätä, että joko vika on tämän uuden naisen tai sitten tämän ap:n, mutta jotenkin kumman syystä tämä mies pääsee kuin koiraveräjästä. Sehän se tässä suurin asia pitäisi olla, kun tuollain pulaan jättää.

Eihän se uusi nainen välttämättä edes tiedä mistään kaksosista...

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
No mä tíedän erään alkujaan 5 lapsen isän (2 eri äitiä), ja oon miettin kun nyt 6 lapsi ja kolmas vaimo 3v sisään, että miten se nainen uskaltaa luottaa, mutta ei kuulu mulle kylläkään

Mukavasti äijä saa maksella elareita loppuiän.Jos vaikka tämäkin nainen eroaa.Mies tässä suuremmassa kusessa on kuin yksikään nainen hänen elämässään.Eli tämän ukon ei kannata enää hankkia lapsia.Tulee eron myötä kalliiksi

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:

Mää en käsitä tätä, että joko vika on tämän uuden naisen tai sitten tämän ap:n, mutta jotenkin kumman syystä tämä mies pääsee kuin koiraveräjästä. Sehän se tässä suurin asia pitäisi olla, kun tuollain pulaan jättää.

Eihän se uusi nainen välttämättä edes tiedä mistään kaksosista...

No niinpä! Otsikossa kysytään millainen nainen seurustelee miehen kanssa jolla on kolme lasta? Ööh, esim.ihan normaali suomalainen nainen? Vai pitääkö ap:n mieliksi laittaa, että ihan tyhjäpäinen teiniblondibimbo, jolla ei hissi nouse vintille asti. Voihan hän sellainenkin toki olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Todennäköisesti ihan tavallinen nainen, joka ymmärtää että miehellä on menneisyys.

Mä ajattelin ihan samaa.

Ei se nainen (oletan siis että oli sinkku suhteen alkaessa) ole vastuussa asiasta yhtään mitenkään eikä kenellekään.

Sörhis kirjustelee ihan täyttä asiaa. Valitettavasti, niin hyvässä kuin pahassa. Exän on toki kaikkein helpoin syytää "vastuu" nykyisen naisystävän harteille.

Yhteistyössä