A
Analyytikko
Vieras
Olen surustellut vähän päälle kaksi kuukautta elämäni oikeastaan ensimmäisen kunnon poikaystävän kanssa, olen 23 ja hän 21. Olen luonteeltani analysoija ja nyt olen taas miettinyt niin paljon että kaipaan ulkopuolisen näkökulmaa. Kaikki on oikeastaan hyvin, hän on ihana ja hellä, pystymme puhumaan kaikesta ja meillä on hauskaa yhdessä. Silti alan välillä analysoida suhdettamme ja joudun paniikkiin. Olisi ihanaa, jos hän olisi minulle Se Oikea, ja luulen että ongelma on ainakin osittain siinä. En osaa sanoa onko hän. Alkuhuuman jälkeen on tuntunut turvalliselta ja kivalta, mutta pitäisikö siinä kuitenkin olla enemmän vipinää ja perhosia vatsassa? Luulen ajatelleeni, että ensimmäinen vuosi on yhtä perhosia vatsassa ja sydämiä ilmassa. Niin oli kuitenkin vain muutamia viikkoja, kunnes opin tuntemaan hänet ja teisin, että hän todellakin pitää minusta tosi paljon eikä sitä tarvinnut enää miettiä ja analysoida tai olla huolissaan ja hermostunut tavatessamme.
Välillä joudun paniikkiin, kun en tiedä, onko suhteemme tarpeeksi hyvä ja tunteeni tarpeeksi vahvat kestääkseen. Pidän hänestä ja viihdyn hänen seurassaan, ja välillämme on fyysistä vetovoima. En silti osaa rauhoittua. Vaikka tavallaan tiedän, että kaikki on hyvin nyt, mietin tulevaa ja ahdistun, kun en ole varma että tunteet ovat niin vahvat nyt, että ne kestää myös tulevaisuudessa. Miten tunnistaa Sen Oikean? Ja miten tunnistan ja saan selvää omista tunteistani, jotta rauhoittuisin? Pidän hänestä, mutta en ole hulluna rakastunut niin etten pystyisi syömään tai niin että ajattelisin häntä taukoamatta. Näinkö se menee, vai puuttuuko suhteestamme jotain?
Välillä joudun paniikkiin, kun en tiedä, onko suhteemme tarpeeksi hyvä ja tunteeni tarpeeksi vahvat kestääkseen. Pidän hänestä ja viihdyn hänen seurassaan, ja välillämme on fyysistä vetovoima. En silti osaa rauhoittua. Vaikka tavallaan tiedän, että kaikki on hyvin nyt, mietin tulevaa ja ahdistun, kun en ole varma että tunteet ovat niin vahvat nyt, että ne kestää myös tulevaisuudessa. Miten tunnistaa Sen Oikean? Ja miten tunnistan ja saan selvää omista tunteistani, jotta rauhoittuisin? Pidän hänestä, mutta en ole hulluna rakastunut niin etten pystyisi syömään tai niin että ajattelisin häntä taukoamatta. Näinkö se menee, vai puuttuuko suhteestamme jotain?