millainen on teidän lasten ikäero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sonja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4v2kk on ikäeroa noilla kahdella, siinä on hyvät ja huonot puolensa..

oli vain 1 vaippaikäinen kerrallaan on ehkä ollut se suurin plussa ja suurin miinus taas se, että vasta viimeisen vuoden ajan ovat löytäneet yhteiset leikit ku tuo nuorempi alkoi ymmärtämään isojen leikkien päälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mulla on ikäeroa mun pienempään siskoon 9vuotta ja hyvin tullaan toimeen, keksittään kaikennäköstä tekemistä yms mikä on molemmista hauskaa.

Mulla 7, 13 ja 16 vuotta. Kaikkien kanssa on aina hauskaa, vaikka ainoastaan vanhimman kanssa oon elänyt lapsuutta edes osittain samaan aikaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sonja:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
1 ja 2. 11kuukautta :whistle:
2 ja 3. 2v4kuukautta
3 ja 4. tulee varmaan 2 vuotta :D

Ei ole kyllä sun kaa ensimmäisillä lapsilla paljoa ikäeroa :D

Ei ole ei ! Kaksi "vauvaa" oli hoidettavana kun toinen syntyi !!
Päätettiin että toinen saa tulla kun on tullakseen ja hmm.. tulikin sitten aika nopeasti :D

Olisin halunnut pienemmän ikäeron (alta 2v), mutta ilmeisesti niin ei ollut tarkoitettu. Raskautuminen kesti ja sit kun nappas niin menetimme vauvan. :'( (Jos näin ei olis käyny, olis ikäero ollu 1v10-11kk.)
Mikäli kaikki nyt hyvin menee, tulee ikäero olemaan 2v4-5kk riippuen siitä kauanko tämä Kirppu masussa viihtynee. :heart:

Esikoinen oli aika liki 3v 4 kk kun kuopus syntyi. Tarkoitus oli tehdä pienemmällä ikäerolla, ehkäisy jätettiin pois kun esikoinen oli vajaa 1v mutta menikin liki 2 vuotta aikaa ennen kuin tärppäsi :/ Mutta ihan hyvä näinkin :)
Nyt on kolmas yrityksen alla, kuopus 1v 2kk. Saa nähdä kuinka paljon tulee toiselle ja kolmannelle ikäeroa sitten =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sonja:
Kuulostaako ihan hurjalta, kun tyttövauva on vasta 4kk ikäinen ja olen melko varma, että olen uudestaan raskaana? Ei ainakaan olisi kovin suurta ikäeroa. :)

Meillä on kolmosen ja nelosen ikäero 1v1pv, eli olin raskaana jo kun kolmonen oli jotain 3kk.... Ja hyvin on menny, ei mitään ongelmia. Isommat ovat 9v ja 7v, ja pienet siis nyt 1v10kk ja 10kk.

Yhteistyössä