millainen on teidän lasten ikäero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sonja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Olisin halunnut pienemmän ikäeron (alta 2v), mutta ilmeisesti niin ei ollut tarkoitettu. Raskautuminen kesti ja sit kun nappas niin menetimme vauvan. :'( (Jos näin ei olis käyny, olis ikäero ollu 1v10-11kk.)
Mikäli kaikki nyt hyvin menee, tulee ikäero olemaan 2v4-5kk riippuen siitä kauanko tämä Kirppu masussa viihtynee. :heart:

Toivon, että kaikki menis sulla hyvin!!

3v2kk on ekan ja tokan välillä.
1v3kk on tokan ja kolmannen välillä.

Nyt sanoisin, että tuo lyhyempi väli on parempi.
Mutta esikoisen ollessa 8kk mulla oli keskeytynyt keskenmeno, jonka pois hoitamiseen meni yhteensä niin monta viikkoa ja niin paljon lääkärikäyntejä, etten ihan heti uskaltanut edes yrittää uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonja:
Kuulostaako ihan hurjalta, kun tyttövauva on vasta 4kk ikäinen ja olen melko varma, että olen uudestaan raskaana? Ei ainakaan olisi kovin suurta ikäeroa. :)

Meillä on kolmosen ja nelosen ikäero 1v1pv, eli olin raskaana jo kun kolmonen oli jotain 3kk.... Ja hyvin on menny, ei mitään ongelmia. Isommat ovat 9v ja 7v, ja pienet siis nyt 1v10kk ja 10kk.

On todella mukava kuulla, että on hyvin menny..Se antaa uskoa, et meilläkin hyvin menee jos pikkunen saadaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Meidän pojilla on ikäeroa 1v2kk.

Mun serkuilla oli ikäeroa just ja just 11kk :D Tiedän myös muita, joiden lapsilla on n. vuoden ikäero ja hengissä ovat selvinneet :D

No joo...eihän mulla sit ole hätäpäivää :D

Kuulostaako ihan hurjalta, kun tyttövauva on vasta 4kk ikäinen ja olen melko varma, että olen uudestaan raskaana? Ei ainakaan olisi kovin suurta ikäeroa. :)

Meillä oli just noin... kesäkuussa plussasin ja esikoinen oli syntyny helmikuussa.. Ikäeroa tuli 1 v 1pv. Aika hurjalta se tuntu plussata sillo mutta hyvin kaikki on menny =)

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:

Meillä oli just noin... kesäkuussa plussasin ja esikoinen oli syntyny helmikuussa.. Ikäeroa tuli 1 v 1pv. Aika hurjalta se tuntu plussata sillo mutta hyvin kaikki on menny =)

Sun ja mun lapsilla on sitten sama ikäero! Miten on menny?

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:

Sun ja mun lapsilla on sitten sama ikäero! Miten on menny?

Ihan hyvin on menny.. Vaikkakin tää kakkonen on huomattavasti haastavampi kun eka oli :D Pitkää pinnaa välillä vaaditaan kun toi esikoinen on niin menevää sorttia ja tää kuopus on just semmonen kaikki mulle heti tyyppiä. Meil ollaa nyt melkee 1v 3kk ja 3 kk ikäsiä. Siis sillo tuntuu ankeimmalta kun oot just saanu ton pienemmän nukkuu kuuden aikaa vikalta syötöltä ja hetken päästä vanhempi herää.. Mä kun olisin tosi aamu-uninen :D

On päiviä jolloin me ei vaan päästä ulos vaikka kuinka yritetään kun aiktaulut ei mee yhtään yhteen mutta sitte taas joskus kaikki menee ihan nappii ja joskus on ihan pakko lähtee ulos että saa jotain rotia tähän eloon :D Toissa yö oli luksusta kun esikoinen nukku 12 tuntia ja kuopuskin 8 tuntia putkeen :D

Meillä toi vanhempi jo käveli kun nuorempi synty ja tuntuu että haluis pihallaki vaan kävellä joten vaunulenkit on tuplilla jääny vähemmälle kun ei niissä viihdy...

Yhteistyössä