Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75::flower: onnitteluni :hug:
Mun lapsilla eroa 4,5v.
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Olisin halunnut pienemmän ikäeron (alta 2v), mutta ilmeisesti niin ei ollut tarkoitettu. Raskautuminen kesti ja sit kun nappas niin menetimme vauvan. :'( (Jos näin ei olis käyny, olis ikäero ollu 1v10-11kk.)
Mikäli kaikki nyt hyvin menee, tulee ikäero olemaan 2v4-5kk riippuen siitä kauanko tämä Kirppu masussa viihtynee. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja Sonja:Kuulostaako ihan hurjalta, kun tyttövauva on vasta 4kk ikäinen ja olen melko varma, että olen uudestaan raskaana? Ei ainakaan olisi kovin suurta ikäeroa.![]()
Meillä on kolmosen ja nelosen ikäero 1v1pv, eli olin raskaana jo kun kolmonen oli jotain 3kk.... Ja hyvin on menny, ei mitään ongelmia. Isommat ovat 9v ja 7v, ja pienet siis nyt 1v10kk ja 10kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Meidän pojilla on ikäeroa 1v2kk.
Mun serkuilla oli ikäeroa just ja just 11kkTiedän myös muita, joiden lapsilla on n. vuoden ikäero ja hengissä ovat selvinneet
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sonja:Kuulostaako ihan hurjalta, kun tyttövauva on vasta 4kk ikäinen ja olen melko varma, että olen uudestaan raskaana? Ei ainakaan olisi kovin suurta ikäeroa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Sonja:Kuulostaako ihan hurjalta, kun tyttövauva on vasta 4kk ikäinen ja olen melko varma, että olen uudestaan raskaana? Ei ainakaan olisi kovin suurta ikäeroa.![]()
Meillä oli just noin... kesäkuussa plussasin ja esikoinen oli syntyny helmikuussa.. Ikäeroa tuli 1 v 1pv. Aika hurjalta se tuntu plussata sillo mutta hyvin kaikki on menny =)
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Alkuperäinen kirjoittaja Sonja:Kuulostaako ihan hurjalta, kun tyttövauva on vasta 4kk ikäinen ja olen melko varma, että olen uudestaan raskaana? Ei ainakaan olisi kovin suurta ikäeroa.![]()
Meillä oli just noin... kesäkuussa plussasin ja esikoinen oli syntyny helmikuussa.. Ikäeroa tuli 1 v 1pv. Aika hurjalta se tuntu plussata sillo mutta hyvin kaikki on menny =)
Sun ja mun lapsilla on sitten sama ikäero! Miten on menny?