Millaisen henkilön haluaisitte bb-taloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks haluat tietää?

Usein on puhuttu siitä, että pitäisi taloon saada erilaista porukkaa, kun ovat liian samasta muotista. Mietin itse kuumeisesti, mikä olisi ideaalityyppi omasta näkökulmastani, enkä oikein keksinyt mitään ylivertaista vaihtoehtoa. Siksi kysynkin nyt muilta, josko olisi jotain selkeää suosikkityyppiä:)

Alkuperäinen kirjoittaja Kissa Janson:
30v tai yli, nainen, hetero, Suomesta, työelämässä oleva eli vähän niinkuin itsekin :D Tai ei ainakaan kaikki parikymppisiä (bi-seksuaalisia) opiskelijoita, semmoiset sinne tietysti eniten hakee..

Tähän itsekin olen törmännyt kavereideni kanssa aiheesta keskustelellessa, että monet haluaisivat taloon mahdollisimman samanlaisen tyypin kuin itse ovat:)

Joku kunnon linkolalainen joka halveksuu kaikkia ja kaikkea, omasta osallistumisestaan alkaen. Sanoo suoraan kaikille pikkurilli-Nicoille ja bimboblondeille kuinka väsyneitä ne on :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku kunnon linkolalainen joka halveksuu kaikkia ja kaikkea, omasta osallistumisestaan alkaen. Sanoo suoraan kaikille pikkurilli-Nicoille ja bimboblondeille kuinka väsyneitä ne on :D

Joo sellanen ois kyllä kiva, joka laittais niitä pintaliitäjiä maan tasalle.

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Vastakkainasettelua... Umpirasisti ja ulkomaalainen, vastaavasti niiiin hetero kun vaan voi olla ja sitte homo/lesbo.Yksi 70-kymppinen ja yksi 18-vuotias... Jne... Lisää konflikteja...

Näinhän se taitaa olla, että helpompaa ja järkevämpää on miettiä sitä kokonaisuutta, minkälainen kombinaatio se porukka on. Eli samaa mieltä, että mahdollisimman paljon erilaisia ihmisiä, jotka saavat aikaan jännitteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja BB:
Alkuperäinen kirjoittaja pinni:
En tahtos sinne ketään, joutas lakkauttaa koko talo.

Hei, mut eihän sun tarvi sitä kattoa :)

Ei niin, mutta kun sitä paskaa tulee väkisin joka tuutista. Plussalla ei enää muusta avauksia tehdäkään ja iltapäivälehtien lööpit on pelkkää BB:tä.

Jos Tuksu menis taloon niin kattosin varmasti. Hankkisin jopa sen 24/7, laittaisin opiskelut jäihin ja toljottaisin vaan kotona töllöä..

mutta tosissaan.. joku suorapuheinen, mutta ei linssilude (sellane hei kattokaa nyt ku mä kilahdan), huumorintajunen, luonnostaan hauska.

Alkuperäinen kirjoittaja BB:
En tahtos sinne ketään, joutas lakkauttaa koko talo.

Hei, mut eihän sun tarvi sitä kattoa :)

Ei niin, mutta kun sitä paskaa tulee väkisin joka tuutista. Plussalla ei enää muusta avauksia tehdäkään ja iltapäivälehtien lööpit on pelkkää BB:tä.

Eli täyttä paskaa seuraat itsekin koko ajan.

Yhteistyössä