Millaisen pojan äiti olisit mieluiten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Millaisen pojan äiti olisit mieluiten?

• Äänestäjiä yhteensä
    9
  • Kysely suljettu .
Ihmettelet? :o Ihan normaali vastaushan tuo on. Elämä kaikin puolin on helpointa olla normaali inttipoika.
En minä siis siinä mielessä ihmettele, tiesin heti mikä vastaus voittaa.. ihmettelen vaan mihin tollasten poikien "suosio" perustuu, minua ainakin ällöttää.
Homo sivari kuulostaa kaikkein parhaalta poika-vaihtoehdolta noista. Tietysti voihan sivari ja homokin olla huonoja ihmisiä, mutta mielikuvissani hetero intinkävijä on auttamattomasti pahempi vaihtoehto jo pelkän intinkin takia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vaihtoehdot kertovat erinomaisen vähän pojan luonteesta, joka itselleni on tärkein kuitenkin. Ihan sama, jos on hetero tai homo intinkävijä, mikäli asenne on syvältä kanssaeläjiä kohtaan. Siihen sivariuskaan auta.

[QUOTE="-p-";23240399]onnellisen pojan. ihan sama onko sivari, homo tai ihan mitä tahansa.[/QUOTE]

Taas on joku kiristänyt pipoaan liikaa.

Onko se niin vaikeaa valita yksi vaihtoehto, ja unohtaa ainainen filofosointi.

sä oot inhottava miesvihaaja, katkera pillullisen äiti!! :D on pojattomuudestaan niin katkera että kääntää sen ihan sairainpäin, varmaan toivoo tytöstäänki lesboo!

jos pitää perustella niin, hetero intinkäyvä poika, hetero siitä syystä että itsekkäästi toivon lapsenlapsia ja sellaisia suhteita joita voin ymmärtää, intinkäyvä sen takia että mun mielestä miehen se kuuluu käydä (ja myös naisten jos sellainen vain olisi mahdollista)
en mä lastani karkottaisi jos se jotakin muuta olisi, en välttämättä olisi tyytyväinen valintaan (sivari) tai kovinkaan ylpeillen kertoisi pojan suhteista/suuntautumisesta (homo)

Hetero sivari, jos noista pitää valita. Ei mua varsinaisesti haittaisi, jos joku lapsista olisi homo, mutta toivoisin hamassa tulevaisuudessa lastenlapsia ja siinä mielessä toivon, etteivät ainakaan kaikki lapsistani olisi homoseksuaaleja.

Yhteistyössä