Y year Vieras 30.06.2009 #1 1850 1880 1910 1940 ja millaista elämää olisit elänyt, jos olisit silloin syntynyt? =)
Y year Vieras 01.07.2009 #2 Itse olisin halunnut elää 1800-luvulla Olen innostunut Tuulen Viemäästä. Kaikki mekot, päivänvarjot ja muut rimssut
Itse olisin halunnut elää 1800-luvulla Olen innostunut Tuulen Viemäästä. Kaikki mekot, päivänvarjot ja muut rimssut
Jehnny Tightlips Tunnettu jäsen 13.09.2008 14 698 63 48 01.07.2009 #4 Ekassa olisi aika vanha jo, kun ensimmäinen maailmansota syttyisi. Muissa näkisi sotaa ikävän nuorena.
Ekassa olisi aika vanha jo, kun ensimmäinen maailmansota syttyisi. Muissa näkisi sotaa ikävän nuorena.
hoya bella Aktiivinen jäsen 20.11.2008 14 630 1 36 01.07.2009 #5 Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson: 1940. Mahdollisimman nykypäivää. Click to expand... Peesi.
N Non compos mentis Vieras 01.07.2009 #7 1880. Näkisi Venäjän vallankumouksen liki nelikymppisenä. Kaikki hyvä musiikki oli jo sävelletty ja tieteessä edettiin suurin harppauksin. Mahdollisuus olla merkittävä suffragetti.
1880. Näkisi Venäjän vallankumouksen liki nelikymppisenä. Kaikki hyvä musiikki oli jo sävelletty ja tieteessä edettiin suurin harppauksin. Mahdollisuus olla merkittävä suffragetti.
I Ihamieli Aktiivinen jäsen 11.11.2006 5 505 1 36 01.07.2009 #8 Minään noista en olisi selvinnyt, eli eipä ole väliä.
M metsänpeitto Vieras 01.07.2009 #9 1880, olisin riittävän vanha oikeaan aikaan nauttiakseni Jugendin kukoistuksesta rakennustaiteessa :xmas:
1880, olisin riittävän vanha oikeaan aikaan nauttiakseni Jugendin kukoistuksesta rakennustaiteessa :xmas: