Tulipa vielä mieleen että jos voisitte te, joilla kohdunsuu on pehmennyt ennen aikojaan, millaisia oireita teillä on ollut? Oletteko itse huomanneet edes asiaa vai onko lääkäri sitten huomannut tutkiessaan? Onko ollut muita oireita kuin supistelua?
Mulla oli ainakin sellaista juilivaa kipua kohdunsuulla sekä poltteli alaselkää+ supparit siihen päälle. Mulla oli avautunut rv26 ja toistaiseksi yhdessä kasassa ollaan ja nyt rv31 menossa.
Nostan kun kiinnostaa :attn: Minulla viikkoja 17+jotain ja on ollut jo kipeitä supistuksia ja tänään huomasin uuden ikävän asian eli tuntuu kuin kohdunsuulle pistettäisi sukkapuikolla :/ Onko tämä jollain enteillyt enneaikaista avautumista?Minulla on kolmas raskaus menossa ja neuvolaan vielä pari viikkoa.
Säännöllisiä harjoitus supistuksia, sisäsuu liikkeelle aukeava ja pehmeä. kanava lyhentynyt. Tämä vkolla 31. Mene tsekkaukseen, jos epäilyttää, meillä onneksi estettiin sitten Ruun syntymä piikeillä ja pillereillä...Nyt 37+3 :heart:
Soitin tänään neuvolaan ja tuli heti täydellinen lepokäsky ja huomenna otetaan labrat ja ensi viikon alussa lääkärille :/ Toivottavasti supistukset johtuvat vain jostain tulehduksesta ja kohdusuu olisi ok