millaista töitä voisi kotona tehdä?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työtön äitiyslomalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työtön äitiyslomalla

Vieras
olen tässä miettinyt pääni puhki että mitäs tässä alkaisi tekemään kun päivät pitkät istun lasten kanssa kotosalla (äitiyslomalla olen ja pidän esikoista myös kotona)ja voisi tehdä jotain fiksua niin voisin jäädä vähän pidemmäksi aikaa myös kuopuksen kanssa kotiin ei tarvi heti talvella kun äitiysloma loppuu niin alkaa etsia töitä vaan voi odottaa jotain hyvää työpaikkaa jossa voi sitten olla koko työelämän.
ehdotuksia??kun esikoinen nukkuu päikkärit ja vauva nukkuu!!

ehdotuksia otan myös vastaan,mitä olette tehneet/millä alalla olette tehneet yötyötä,te jotka olette äitiysloman jälkeen menneet 2-3vuoroa/vko tekemään töitä ja pitäneet lapset kotona,miten on toiminut ja kuinka pitkään??

Mä olen lähihoitaja, tehnyt äitiyslomalla viikonloppukeikkoja ja hoitovapaalla tein viikonloppuja ja jokus yövuoroja. Olisi toiminut varmaan ihan sinne asti kun olisin itse halunnut mut kaipasin kokopäivätyötä ja pistin pojan osapäivähoitoon. Vuorotyöni ansiosta ei ole kokopäivähoitoa tarvinnut.
Äitiyslomalla aloitin myös kotigastronomin jälleenmyyjänä ja sitä teen edelleen kun saan siitä kivaa lisätienestiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mies tuo rahaa kotiin:
Siivota, pestä pyykkiä, käydä kaupassa, tehdä ruokaa,,,,

koko huusholli on suursiivottu ja järkätty,ennen äitiyslomaa jäi vielä opiskelu/autolaina jota voisi tienata pois niin olisi helpompi jäädä sitten vaikka hoitovapaalle.

Minä olen kaikkien viiden lapsen raskausajat ja äitiyslomat+hoitovapaat vetänyt ryhmäliikuntatunteja kuntoklubeilla. Tämähän ei kaikille sovi , mutta kerroinpas nyt kuitenkin. Mukavaa saada itsekkin liikuntaa ja pysyy kunnossa. Tuntipalkka sen verran mukava, että jo 4-5 jumppaa viikossa kartuttaa kivasti lisää tienestiä.

Äkkiä tulee mieleeni myös monet ystäväni jotka ovat juuri hoitoalalla ja tekevät keikkaa. Tunnen myös ME&I-ja TUPPERWARE-jälleenmyyjiä.

No JOS OSAA, niin esim. kirjanpitojuttuja voisi hyvin tehdä, tai osakekauppaa =) Tai jos on taitava käsistään niin jotain käsitöitä/leipomuksia tai sitten esim. nettisivuja jollekin...mutta nää kaikki vaatii erityistaitoja.
Tai kunnostaa huonekaluja, tai myydä huuto.net kamojaan pois (tai ostaa ja myydä jos tykkää sellasesta häsäyksestä)...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotigastronomi:
Hei kerrotko lisää tuosta kotigastronomi jälleenmyyjä touhusta, mitä se velvoittaa jälleenmyyjältä ? voiko tuotteita osataa itse halvemmalla ?

Kotigastronomi jälleenmyynti toimii periaatteessan samalla tavalla, kun mikä tahansa kotimyyntisysteemi, mutta on paljon vapaampaa. Eli ei velvoita jälleenmyyjää oikeastaan mihinkään. Voit siis rekkautua jämyksi ja tilailla pelkästään myös itsellesi, jolloin saat tuotteesi halvemmalla ( 25-40% ). Ainoastaan kertatilausraja on 50? jm-hinnoin, mutta muuta ostovelvoitetta ei tosiaan ole.
Ei ole myöskään pakko pitää esittelyjä, mutta ne ovat kuitenkin paras tulonlähde.
Kotisivut, josta löytyy tietoa: http://kotigastronomi.nettisivu.org/

Lisätietoja molemmista y:nä, meilitse tai soittamalla.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä