Millanen tukka on yli kolmekymppisillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oon vielä alle 30 vee mut leikkautin ja värjäytin hiukset ja tuntuu että oon yhtäkkiä sellanen 30-40-vuotias. Mies kyllä tykkää mut ittellä vähän outo olo.

Mitä luulette, millanen tukka mulla on?

:)

Jaa-a varmaan samanlainen kun mulle leikkas kampaajatäti vuosiparitakaperin. Tehdääs susta vähän vanhemman näköinen ja tadaa olin tosiaan 20v vanhemman näköinen. Nyt on lapaluihin asti omanvärinen ruskeanpunertavat hiukset. Kasvatan vielä kerran pitkäksi ja sitten tulee mummutukka.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Sulla on varmaan lyhyt punanen tukka jossa mustia vauhtiraitoja. Se on sellanen tyyli joka saa näyttämään tantalta.

Ja lisäksi takaa mallia kananperse. Voi että sitä ollaan NIIN nuorekasta, niin nuorekasta :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on varmaan lyhyt punanen tukka jossa mustia vauhtiraitoja. Se on sellanen tyyli joka saa näyttämään tantalta.

Ja lisäksi takaa mallia kananperse. Voi että sitä ollaan NIIN nuorekasta, niin nuorekasta :xmas:

Voi kääk, mä niin kiroan sen kampaajan! Ehkä se kadehti mun nuoruutta ja teki mulle tän.... :/ :)

Mut värit on kyl toisinpäin

Mitäs jos tykkää punasesta mallia kananperse? Mä oon vuosikausi värjänny punaseks, 10 vuotta sitten leikkasin lyhyeks, joudunks mä nyt luopumaan siitä kun 40 lähestyy? Millanen tukka 4kymppisillä pitää olla? Mulla tosin ei tällä hetkellä punanen kananperse, vaan musta veljen vaimon kännissä leikkaama shokkipunasilla raidoilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Voi kääk, mä niin kiroan sen kampaajan! Ehkä se kadehti mun nuoruutta ja teki mulle tän.... :/ :)

Värjää se punanen raita pois ja vaihda kampaajaa.
Toi tyyli saa mummon ehkä näyttämään nuorekkaalta..

Joku sellainen ei luonnollisen näköinen ylikerrostettu lyhyehkö tukka, väri ei luonnollisen neutraali, vaan värjätyn näköinen.

Pitää juosta karkuun aikuisen naisen, jos kampaaja mainitsee sanan nuorekas malli :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:

Mitäs jos tykkää punasesta mallia kananperse? Mä oon vuosikausi värjänny punaseks, 10 vuotta sitten leikkasin lyhyeks, joudunks mä nyt luopumaan siitä kun 40 lähestyy? Millanen tukka 4kymppisillä pitää olla? Mulla tosin ei tällä hetkellä punanen kananperse, vaan musta veljen vaimon kännissä leikkaama shokkipunasilla raidoilla :D
No joko se kohta olisi sitten mummopermiksen vuoro. Voihan sen laittaa punaisiinki hiuksiin.

images

Takaa lyhyempi ja edestä pidempi kerroksittain leikattu. Viisto otsis. Pohjavärina tumman ruskeaa, punaista ja vaaleaa raitaa seassa, ei mitenkään häiritsevästi...aikas on makee

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Värjää se punanen raita pois ja vaihda kampaajaa.
Toi tyyli saa mummon ehkä näyttämään nuorekkaalta..

Juu näin pitää toimia. Onneks tästä saa itte muotoilemalla vähän toista ku se kampaaja muotoili.

Mulla lyhyt polkka, niskasta hiusrajaan, päältä pidempi eli edestä pituus poskipäähän. Luonnonkiharaa on joten välillä rytistelen kiharaksi ja välillä föönaan suoraksi. Väri punaiseen vivahtava kastajanruskea (en halua kovin näkyvää juurikasvua joten lähellä omaa väriä).

Yhteistyössä