Milläs tissit ja vatsa taas timmiksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rupsahtanut riipputissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rupsahtanut riipputissi

Vieras
Tissit on vaan roikkuvat pussit, ennen raskautta kokoa B-C nyt hyvä jos A-kuppi täyttyy, mutta roikkuvat silti kuin mitkäkin! Samoin vatsassa nahkaa vaikka miten.. Peppu ja reidet ihan olemattomat kanssa. Jotain vinkkejä millä yrittää edes saada taas timmi kroppa.
 
Miksi pitää olla enää tuossa vaiheessa "timmi"? Mä en ymmärrä. Elämä nyt jättää jälkiä, lapset varsinkin, kunniamerkkejähän ne ovat:) Hyvähän jaksamisestaan ja kunnostaan on pitää huolta, mutta mulla ainkin on tavoitteena lähinnä hyvä olo sisäisesti kuin tiukka teinikroppa.

Ja joo, kirurgi auttaa, mutta mä ainakin keksin sata parempaakin käyttöä sellaisille rahoille. Parhaiten auttaa hyvä itsetunto! Ole ylpeä vartalostasi, olethan synnyttänytkin, jokainen "rupsahtaa" joskus. Oikeilla vaatteilla saa hyvin kätkettyä epäkohdat.
 

Yhteistyössä