millaset hiukset(puolpitkät)jelp

http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=9525

Mun mielestä nämä on aivan todella upeat hiukset! Olen itsellekin harkinnut, taitaa mennä vaan jo pitkien hiusten puolelle toi pituus..

Anna parturille vapaat kädet. Mä tein loppukesästä niin ja hienot tuli. Vähän oli parturikin ihmeissään, kun halusin pitkät hiukset pois ja se sai itte kattoo mikä mulle sopii.

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10363&month1=1&pg=1&styl1=Royston%20Blythe

oisko noi kivat...mulla on vakikampaaja ja sille oon antanukki vapaita käsiä..mut nyt tahon jotain....ja mitään älylyhkästä en taho ku jos otan taas joskus pidennykset :/

noi kuvat on niin feikkejä. Ei todellisuudessa voi olla tollaisilla hiuksilla. Jos tuulee tai vaikka kävelee 30min sisällä ilman tuulta, niin kaikki hiukset on jo erilailla. Esim tuo vipa kuva linkki. Hiuksia on tupeerattu juuresta. SE laskee puolessa tunnissa ja takkuisuus näkyy jos kattoo liian läheltä. JA reunalla olevat sivuille päin olevat hiukset laskee alaspäin hetkessä jos et laita superliimaa. Etuhiukset pysyy 5tuntia noin, jos ei tuule, mutta sitten se klimppi ei enää pysykään kasassa vaan alkaa valua silmille ja oot vaikeuksissa kun et näe eteesi.

Eli hiukset on hetkessä päätä myöden kuin pultsarilla, jolla ei oo ollu varaa käydä 5vuoteen kampaajalla ja latvat on katkeillu tapellessa:D

tuo kampaus, jossa lyhyt tukka mutta takaa pitkä: on niin rekkalesbon tukka ettei tosikaan. Se olisi hieno ainoastaan ehkä hoikalla kuvan kauniilla naisella joka pukeutuisikin supernaisellisesti. Jos sulla on vaikka kauluspaita tai villapaita ja farkut, niin samantien oot leimattu lesboksi. Ja en oo mikään lesbo-vastainen, mutta tämä vaan on mielikuva useimmilla ihmisillä. Ainakin mun tuttavapiirissä (naisissa sekä miehisä) kun on joskus keskusteltu takatukka-tytöistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Liisa:
tuo kampaus, jossa lyhyt tukka mutta takaa pitkä: on niin rekkalesbon tukka ettei tosikaan. Se olisi hieno ainoastaan ehkä hoikalla kuvan kauniilla naisella joka pukeutuisikin supernaisellisesti. Jos sulla on vaikka kauluspaita tai villapaita ja farkut, niin samantien oot leimattu lesboksi. Ja en oo mikään lesbo-vastainen, mutta tämä vaan on mielikuva useimmilla ihmisillä. Ainakin mun tuttavapiirissä (naisissa sekä miehisä) kun on joskus keskusteltu takatukka-tytöistä.

Ei mulle ainakaan ole ikinä mikään rekkalesbo tosta tullut mieleen. Jostain muutaman millin sängestä naisella voisi tullakin.

Yhteistyössä