mulla on huomenna kampaaja..enkä mä yhtää tiiä millaset leikkaan,,oisko linkkivinkkikuvia
puolpitkät tai lyhkäset mut ei kauheen lyhkäset :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ihan kiva jooAlkuperäinen kirjoittaja Lode84:http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=9525
Mun mielestä nämä on aivan todella upeat hiukset! Olen itsellekin harkinnut, taitaa mennä vaan jo pitkien hiusten puolelle toi pituus..
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Noi hiukset tokassa kuvassa on minusta kivemmat, vähän saman tyyppinen malli, mutta jämäkämmän oloinen toi leikkaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Liisa:tuo kampaus, jossa lyhyt tukka mutta takaa pitkä: on niin rekkalesbon tukka ettei tosikaan. Se olisi hieno ainoastaan ehkä hoikalla kuvan kauniilla naisella joka pukeutuisikin supernaisellisesti. Jos sulla on vaikka kauluspaita tai villapaita ja farkut, niin samantien oot leimattu lesboksi. Ja en oo mikään lesbo-vastainen, mutta tämä vaan on mielikuva useimmilla ihmisillä. Ainakin mun tuttavapiirissä (naisissa sekä miehisä) kun on joskus keskusteltu takatukka-tytöistä.