Millasia gore kenkiä ootte ostaneet lapsillenne??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäen :D Mutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä :whistle:

Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa? :D


Siis toki joo :D Mut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...

Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput :D

Ostatko oikeasti lapselle kenkiä sillä perusteella kuinka halvalta/ kalliilta ne näyttää?

Öö... en. Hinta kai niistä tekee halvan tai kalliin? Mutta en osta sellasta mikä ei miellytä. Niinkun kaikki goret mitä tähän asti olen tavannu niin ovat olleet kamalia. jA reiman kengät ovat vaan tänä talvena musta todella tökerön näköisiä verrattuna kahteen edelliseen talveen.

Myykö noita eccoja esim. k-kenkä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäen :D Mutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä :whistle:

Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa? :D


Siis toki joo :D Mut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...

Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput :D

Ostatko oikeasti lapselle kenkiä sillä perusteella kuinka halvalta/ kalliilta ne näyttää?

Öö... en. Hinta kai niistä tekee halvan tai kalliin? Mutta en osta sellasta mikä ei miellytä. Niinkun kaikki goret mitä tähän asti olen tavannu niin ovat olleet kamalia. jA reiman kengät ovat vaan tänä talvena musta todella tökerön näköisiä verrattuna kahteen edelliseen talveen.

Myykö noita eccoja esim. k-kenkä?

Olisi sitten ehkä kannattanut käyttää adjektiiveja kaunis/ ruma. Tai kivannäköinen/ rumannäköinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Eilen hommattiin nämä.

200h77510_large.jpg

mistä tollasia saa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäen :D Mutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä :whistle:

Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa? :D


Siis toki joo :D Mut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...

Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput :D

Ostatko oikeasti lapselle kenkiä sillä perusteella kuinka halvalta/ kalliilta ne näyttää?

Öö... en. Hinta kai niistä tekee halvan tai kalliin? Mutta en osta sellasta mikä ei miellytä. Niinkun kaikki goret mitä tähän asti olen tavannu niin ovat olleet kamalia. jA reiman kengät ovat vaan tänä talvena musta todella tökerön näköisiä verrattuna kahteen edelliseen talveen.

Myykö noita eccoja esim. k-kenkä?

Olisi sitten ehkä kannattanut käyttää adjektiiveja kaunis/ ruma. Tai kivannäköinen/ rumannäköinen.

Kun se oli mun mielestä halvannäköinen :whistle: Tarkoittamatta hintaa... koska sehän pyöriny 50e paikkeilla kuitenkin,
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäen :D Mutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä :whistle:

Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa? :D


Siis toki joo :D Mut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...

Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput :D

Ostatko oikeasti lapselle kenkiä sillä perusteella kuinka halvalta/ kalliilta ne näyttää?

Öö... en. Hinta kai niistä tekee halvan tai kalliin? Mutta en osta sellasta mikä ei miellytä. Niinkun kaikki goret mitä tähän asti olen tavannu niin ovat olleet kamalia. jA reiman kengät ovat vaan tänä talvena musta todella tökerön näköisiä verrattuna kahteen edelliseen talveen.

Myykö noita eccoja esim. k-kenkä?

Olisi sitten ehkä kannattanut käyttää adjektiiveja kaunis/ ruma. Tai kivannäköinen/ rumannäköinen.

Kun se oli mun mielestä halvannäköinen :whistle: Tarkoittamatta hintaa... koska sehän pyöriny 50e paikkeilla kuitenkin,

Joo ja hinnalla ei oo väliä, mainostetaan kuitenkin, että pyörinyt siellä 50 ? paikkeilla. Mut se siitä. Kukin ostaa millä perusteilla tahtoo. Itse ostan kaunista ja laadukasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäen :D Mutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä :whistle:

Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa? :D


Siis toki joo :D Mut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...

Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput :D

Ostatko oikeasti lapselle kenkiä sillä perusteella kuinka halvalta/ kalliilta ne näyttää?

Öö... en. Hinta kai niistä tekee halvan tai kalliin? Mutta en osta sellasta mikä ei miellytä. Niinkun kaikki goret mitä tähän asti olen tavannu niin ovat olleet kamalia. jA reiman kengät ovat vaan tänä talvena musta todella tökerön näköisiä verrattuna kahteen edelliseen talveen.

Myykö noita eccoja esim. k-kenkä?

Olisi sitten ehkä kannattanut käyttää adjektiiveja kaunis/ ruma. Tai kivannäköinen/ rumannäköinen.

Kun se oli mun mielestä halvannäköinen :whistle: Tarkoittamatta hintaa... koska sehän pyöriny 50e paikkeilla kuitenkin,

Joo ja hinnalla ei oo väliä, mainostetaan kuitenkin, että pyörinyt siellä 50 ? paikkeilla. Mut se siitä. Kukin ostaa millä perusteilla tahtoo. Itse ostan kaunista ja laadukasta.


Niin mäkin ostan kaunista ja laadukasta. Mutta se vaan on kylmä totuus että laadukasta ei saa halvalla ja kauneus on katsojan silmässä. Ennemmin panostan suuremman hinnan kenkään joka kestää koko talven ja miellyttää silmää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Kun se oli mun mielestä halvannäköinen :whistle: Tarkoittamatta hintaa... koska sehän pyöriny 50e paikkeilla kuitenkin,

69? meidän sällin popot maksoi. Siis ne Reimatecit.


Juu tiedän mitä reimatec kengät maksaa :) Niissäkin hinta noussu rutkasti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Niin mäkin ostan kaunista ja laadukasta. Mutta se vaan on kylmä totuus että laadukasta ei saa halvalla ja kauneus on katsojan silmässä. Ennemmin panostan suuremman hinnan kenkään joka kestää koko talven ja miellyttää silmää.

Kyllä saa! Täällä kaupungissa tuntuu jatkuvasti olevan jotain alennuksia menossa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Niin mäkin ostan kaunista ja laadukasta. Mutta se vaan on kylmä totuus että laadukasta ei saa halvalla ja kauneus on katsojan silmässä. Ennemmin panostan suuremman hinnan kenkään joka kestää koko talven ja miellyttää silmää.

Kyllä saa! Täällä kaupungissa tuntuu jatkuvasti olevan jotain alennuksia menossa..


No meillä täällä kun ei ole kaikkea samaa kuin kaupungissa
:whistle: Ja mä kyllä juoksen tarjousten perässä aina kun mahdollista. En mä mielelläni maksa kallista hintaa jos viereisessä puljussa on halvemmalla.
 

Yhteistyössä