Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ei mul oo kuvia...enkä jaksa ottaa, sain sitäpaitsi keväällä kamalan löylytyksen kun laitoin lasten välikausiasujen kuvat tänne vastaavanlaiseen pinoon
Mutta tytöllä on sellainen kirkkaan pinkki Everestin kosteussuojahaalari jossa on aavistus valkoista, karvareunushuppu (karvan saa irti), suorat lahkeet. Pojalla...en mä oikeastaan edes muista, keväällä ostin jo tämän talven vaatteet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hiljaisuus:Jonathanin tähtimallistosta oranssi-ruskean haalarin.
Isommalla olikin valmiina kaksiosainen puku.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Ois ollu kiva nähdä neitisi haalariMillainen on everest merkkinä? Mulla ei mitään kokemusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Autumn:Nämä ostin kaksosille
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=407477&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10424
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Ois ollu kiva nähdä neitisi haalariMillainen on everest merkkinä? Mulla ei mitään kokemusta.
Ei tiatoo...kivalta se näyttää ja kangas on oikein hyvän tuntuista, lisäksi muutama tuttu on sitä kehunut. Tyttö ihastui siihen ensisilmäyksellä urheiluliikkeessä kun oltiin ostamassa ihan jotain muuta eikä hintakaan ollut paha eli kokeillaan tänä talvena sitten sitä.
Kai mä voisin kaivaa sen kaapista jossain vaiheessa iltaa ja näpsäistä kuvan =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:tätä sarjaa löytyy meidän molemmilta, tosin kaksiosaisena =)
![]()
![]()
ihana, kestävä kangas ja vesipilari 10000mm.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:tätä sarjaa löytyy meidän molemmilta, tosin kaksiosaisena =)
![]()
![]()
ihana, kestävä kangas ja vesipilari 10000mm.
Onks nää mitä merkkiä? Entäs oliko muita värivaihtiksia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:tätä sarjaa löytyy meidän molemmilta, tosin kaksiosaisena =)
![]()
![]()
ihana, kestävä kangas ja vesipilari 10000mm.
Onks nää mitä merkkiä? Entäs oliko muita värivaihtiksia?![]()
katvigin =) ja ei ole,mut kuva huono, luonnossa kaunis oranssin punainen ja turkoosi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:tätä sarjaa löytyy meidän molemmilta, tosin kaksiosaisena =)
![]()
![]()
ihana, kestävä kangas ja vesipilari 10000mm.
Onks nää mitä merkkiä? Entäs oliko muita värivaihtiksia?![]()
katvigin =) ja ei ole,mut kuva huono, luonnossa kaunis oranssin punainen ja turkoosi =)
Merkin arvasinkinToi oranssi vois olla kyllä aika kivan värinen...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Hiljaisuus:Jonathanin tähtimallistosta oranssi-ruskean haalarin.
Isommalla olikin valmiina kaksiosainen puku.
Hei toi väri kuulostaa ainakin tosi hyvältäSaisitko mulle linkitettyä siitä kuvan?
![]()