Mistä ootte ostaneet kivat kesävaatteet muksuille?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Mistä ootte ostaneet kivat kesävaatteet muksuille?

Nettiä olen tutkaillut, mutta jotenkin valikoimat tuntuu ankeilta. Yhdet shortsit ja pari teepparia tarttui POPista mukaan, muuten mennään viime kesän löydöillä ja vanhoilla kesävaatteilla kokonaan.

Mä oon kohta huolissani, että en löydä alesta varastoon mitään :o :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mistä ootte ostaneet kivat kesävaatteet muksuille?

Nettiä olen tutkaillut, mutta jotenkin valikoimat tuntuu ankeilta. Yhdet shortsit ja pari teepparia tarttui POPista mukaan, muuten mennään viime kesän löydöillä ja vanhoilla kesävaatteilla kokonaan.

Mä oon kohta huolissani, että en löydä alesta varastoon mitään :o :D

 
Millon mistäkin. Nyt käytössä vaatteita jotka on ostettu joskus aleista ja kirppareilta. Osa saatu lahjaksi. Empä just muista yhtään vaatetta jonka olisin ihan normaalihintaan ostanu vain tätä kesää varten. Paitsi lenkkarit toiselle.
 
Just käväsin niitä Lindexin halppis uusretro t-paitoja hakemassa vinon pinon, katotaan nytte kestääkö ne mitään :D

H&M oli ainakin viime kesänä ihanan värikkäitä ( oranssi, turkoosi ) shortseja pojalle, tänä kesänä ei tartte ostaa kun viime vuotiset ostokset on reiluja vielä ...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Kohta koittaa Maailma kylässä. Eiköhän siellä tule tuettua jotakuta, joka oikeasti rahojani tarvitsee.

No tuskin sinunkaan lapsesi ihan vaatteitta ovat. =) Minä ostan yleensä edellisenä kesänä seuraavan kesän vaatteet varastoon. Jääpähän sitten rahaa antaa erilaisiin keräyksiin...

Mutta tällä menolla ei ostoksia ennakoida :kieh:
 
Mä ajattelin kerrankin olla järkevä ja ostaa kesävaatteet vasta juhannuksen jälkeen alesta.
Yhden t-paidan ja shortsit ostin tytölle Lindeksiltä ja pojalle yhdet shortsit. Tänään ja eilen pitivät viimekesäisiä, eli sopivat ja niillä mennään tää reilu kuukausi.
 
POP:lta ostin joitakin, netistä tilasin jo kevättalvella joitakin kivoja mekkoja, Benettonilta mekkoja ja hameita, t-paitoja on vähän sieltä sun täältä, sandaalit ostin NK:lta Tukholmasta Timberland-merkkiä.
 

Yhteistyössä