Mistä ootte ostaneet kivat kesävaatteet muksuille?
Nettiä olen tutkaillut, mutta jotenkin valikoimat tuntuu ankeilta. Yhdet shortsit ja pari teepparia tarttui POPista mukaan, muuten mennään viime kesän löydöillä ja vanhoilla kesävaatteilla kokonaan.
Mä oon kohta huolissani, että en löydä alesta varastoon mitään

Nettiä olen tutkaillut, mutta jotenkin valikoimat tuntuu ankeilta. Yhdet shortsit ja pari teepparia tarttui POPista mukaan, muuten mennään viime kesän löydöillä ja vanhoilla kesävaatteilla kokonaan.
Mä oon kohta huolissani, että en löydä alesta varastoon mitään