Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Nytkis, Just liiloja mäki etin, yllättäenMutta kaikki mitä oon nähny on ollu jotenki karseita ja semmosia toppakengän näkösiä
![]()
Eikös niiden kuulukin olla toppakengän näköiset, jos niitä käytetään toppahaalarin kanssa?![]()
Siis toki jooMut jotenki mulla on päässä ihan eri käsitys kun gore kengistä puhutaan... Semmosta kunnon tukevaa, eikä mitään "toppaa" Reimankin kengät tänä talvena niin halvan näkösiä että oksat pois...
Siis vihreet tai keltaset ois ihan huiput![]()
Ostatko oikeasti lapselle kenkiä sillä perusteella kuinka halvalta/ kalliilta ne näyttää?
Öö... en. Hinta kai niistä tekee halvan tai kalliin? Mutta en osta sellasta mikä ei miellytä. Niinkun kaikki goret mitä tähän asti olen tavannu niin ovat olleet kamalia. jA reiman kengät ovat vaan tänä talvena musta todella tökerön näköisiä verrattuna kahteen edelliseen talveen.
Myykö noita eccoja esim. k-kenkä?