Millasia uimaaltaita teiltä löytyy?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sellanen perumallinen,jossa paketin mukana tuli suojakankaat ja suodattimet. Meitä oli viime kesänä altaassa 3 isoa mammaa ja 3 pientä lasta + uimapatja. Ainut ja suurin ongelma on saada vesi lämpenemään,kun sitä menee 5500l.
 
semmonen parimetrinen rullattava :D Sinne mahtuu hyvin pojun kanssa lillumaan helteillä. Viime kesänä oli kyllä hieman alkuun kylmää se vesi, ku suoraan kaivovettä laskettiin sinne...jalkoja pakotti :$ Tänä kesänä laitetaan kans allas paikoilleen, mut eiköhän sinne tuu kuumaa vettä kannettua sekaan...
 
Meillä on sellanen 3x7 m, puoliksi kaivettu maahan (ei siis oteta talveksi pois). Tänä vuonna hankittiin siihen sellainen lämmitin, kun tosiaan kestää se veden lämpiäminen.
Lämmitin on sellainen iso musta muoviläpyskä jossa vesi kiertää pumpun avulla. Tosi hyvin on lämmennyt!
 
Alkuperäinen kirjoittaja uima-allas:
jos on kaksi samaa vokaalia sanarajalla yhdyssanassa, käytetään yhdysmerkki: uimA-Allas

Jos on yhdyssana ei kahta vokaalia erottavan viivaa ennen ja jälkeen tulevat vokaalit kirjoiteta isolla kuten olet tehnyt.
Ei siis uimA-Allas vaan uima-allas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Ehkä sellainen vois löytyä aitan nurkasta, mutta eipä ole käytetty.
Kallista isoa allasta ei ole ostettu koska pelkään rikkoontuvan helposti.

Meillä neljättä vuotta pystyssä, kaksi kertaa ollaan paikattu muovia paikka-aineella. Uusia muoveja saa suht. helposti ja edullisesti tilattua. Meillä lauma poikia, ei mene helposti rikki ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
semmonen parimetrinen rullattava :D Sinne mahtuu hyvin pojun kanssa lillumaan helteillä. Viime kesänä oli kyllä hieman alkuun kylmää se vesi, ku suoraan kaivovettä laskettiin sinne...jalkoja pakotti :$ Tänä kesänä laitetaan kans allas paikoilleen, mut eiköhän sinne tuu kuumaa vettä kannettua sekaan...

Meillä on kans tälläinen. Vettä on reiluun napaan asti kun istuu :laugh:

Viikonloppuna oli jo käytössä, sunnuntai iltana otin vedet pois ja pistin odottamaan varastoon seuraavaa hellettä.
 

Yhteistyössä