milloin laitatte tontut ikkunaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitirapunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä laitoin viikonloppuna. Olihan nuo joulukadun avajaisetkin jo. Ajattelin et kait ne nyt voi laittaa. :) Kalenteri on hankittu ja syötykkin jo. :) Eli uuden joutuu ostamaan. Poika on 3 vuotias eikä oikein tajunnut sen kalenterin merkitystä. Suklaakalenteri oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Mä laitan yleensä itsenäisyyspäivän aikoihin tontut. Eilen tein sellaisella lumisprayllä (onpa vaikee sana) ikkunaan "kehykset" ja laitoin silkkipaperista leikattuja lumihiutaleita.

Paljonko toi spray puteli maksoi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en halua ainakaan sellaisia pahvisia joulutonttukuvia ikinä kotiini. Paitsi tietenkin sitten jos lapseni sellaisia itse tekee.

Meillä on mummolassa ja lapsuuden kodissa aina niitä ollut ja niin on meilläkin... Mies ei niistä niin välitä, mut silti niitä joka joulu ikkunoissa ja seinillä on. Ja vielä niitä oikein perinteisiä pahvitonttuja...

Perjantaihin mennessä ilmestyy meillä tontut ikkunaan....on pikkujoulut lapsilla niin tottakai koti täytyy olla jouluisen näköinen. Verhot on jo vaihdettu joka huoneeseen ja osa joulukoristeista on jo seinillä/pöydällä/ikkunoissa :xmas:

En laita tonttuja ikkunaan.
Talvimaisema rakennettiin olkkarin ikkunaan jo marraskuun alussa, punatulkkuineen, havupuineen, hankineen ja lumisateineen. Ikkunoihin ei muita joulukoristeita tulekaan, eikä tämäkään liity jouluun vaan saa olla koko talven.

Neidillä (4v) on tekemäni taskukalenteri valmiina, pikkusisko ei vielä sellaista tarvitse.

Yhteistyössä