milloin olette kertoneet raskaudesta muille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5.llä raskauskuulla... Oikeesti. Eivätkä siihen mennessä mitään olleet kukaan huomanneet. Oli ekasta kyse ja jotenkin en uskaltanut edes itse tajuta asiaa... Jälkimmäisistä on heti n. kk:n kuluttua kerrottu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
5.llä raskauskuulla... Oikeesti. Eivätkä siihen mennessä mitään olleet kukaan huomanneet. Oli ekasta kyse ja jotenkin en uskaltanut edes itse tajuta asiaa... Jälkimmäisistä on heti n. kk:n kuluttua kerrottu.

itse haluaisin heti kertoa,mutta jos käy jotain kun niin alussa ollaan.

Ekasta kerrottiin pari viikkoa plussan jälkeen.

Tokasta meidän piti kertoa samoihin aikoihin kuin ekasta, mutta miehen veli kertoikin heille tulevasta esikoisesta just ensin. Aateltiin sitten antaa heidän nauttia suvun huomiosta hiukan pidempään. Vk 16 mies sitten kertoi veljelleen ja sitä myötä sitten levisi tieto ja osa oli jo ruvennut arvailemaankin. Lisäks sattu vahinko ja mä unohdin kertoa (eikä äitikään kertonut mun puolesta) mun pappalle ja tädille, no tavoitti se tieto heidätkin sitten vk 36.

Kerrottiin meidän vanhemmille kun olin toisen kuun lopussa. Mulla oli vähän ongelmia ja jouduttiin ravaan sairaalassa ja kaikkee, mut kaikki oli hyvin, ja päätettiin et kerrotaan niille samaan aikaan. Mun tarvi puhuu mun äitin kaa asiast. Mut huomasin ettei siit ollu kyl mitää apuu :D

Yhteistyössä