U
uhri88
Vieras
Olin tänään oikeudessa todistajana kuultavana ja mieleen vain tuli että mikäköhän mahtaa tällä hetkellä olla maksu aika noissa todistajanpalkkioissa? Ratkaisu kuitenkin tuli jo tänään . 1kk vai enemmän vai ehkäpä nopeammin?