M
Mandariini
Vieras
Mulle tuli vain mieleen, että mikäköhän mahtaa olla ylesisin tapa?
Itse siistin aina ennen sisätutkimusta.
-1. synnytykseen siistittynä
-2. synnytykseen ihan vain luomuna..
Ja kolmas olisi pian edessä
Itse siistin aina ennen sisätutkimusta.
-1. synnytykseen siistittynä
-2. synnytykseen ihan vain luomuna..
Ja kolmas olisi pian edessä