A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Antakaa nyt toisten olla onnellisia vaan![]()
kun ei pysty, kun tämä oma elämä on niin ankeeta ja kamalaa, enkä pärjää, vaikka on vaan 2 lasta, eikä yhtään eläimiä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Antakaa nyt toisten olla onnellisia vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja haluaisin maatilan:No asuuhan niiden vanhemmat lähistöllä, että saavat apua.
sen Olgan vanhemmat oli joutunut kyllä myymään jonkun rakkaan kotitalonsa, että olivat päässeet muuttamaan näiden viereen asumaan (ja varmaan ilamaisiksi orjiksi samalla)
saattaahan se olla, että Olgan sisaruksetkin ois tarvinnut vanhempiensa apua, en tiedä...
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:Mä kans luin just kotiin tulleesta postin asiakaslehdestä heistä ja olin ihan et apuuua!
Sanoin miehellekin et kuuntele nyt: ensiksikin ne asuu vanhassa talossa maalla, okei. Sit niil on eläimiä, okei. Sit ne viljelee kauheasti ite, joo-o.... ja sit just on sijoituslapsiakin! Niil on meidän elämä! Mutta ainakin kolme sellaista!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja haluaisin maatilan:No asuuhan niiden vanhemmat lähistöllä, että saavat apua.
sen Olgan vanhemmat oli joutunut kyllä myymään jonkun rakkaan kotitalonsa, että olivat päässeet muuttamaan näiden viereen asumaan (ja varmaan ilamaisiksi orjiksi samalla)
saattaahan se olla, että Olgan sisaruksetkin ois tarvinnut vanhempiensa apua, en tiedä...
Alkuperäinen kirjoittaja No:Minä en voi kuin ihmetellä moista energian määrää.
Alkuperäinen kirjoittaja Vernis:Joillekin tuollainen elämä vain sopii, jotkut ovat luonteeltaan hyvin aikaansaavia ihmisiä ja nämä Temoset kuulostavat juuri sellaisilta.
Ihan tyhmää alkaa heidän elämäänsä (tai ylipäänsä kenenkään) arvostelemaan... Itse olen ainakin niin tyytyväinen omaan elämääni ettei ole heitä tarvetta kadehtia, ihan hyvä vain että erilaisia perheitä on.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja No:Minä en voi kuin ihmetellä moista energian määrää.
jos niillä on adhd
Mut oikeesti ei voi olla sitäkään ihmettelemättä, mikä tarve heillä on päteä tuota "täydellistä elämäänsä" jokaisessa lehdessä...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja No:Minä en voi kuin ihmetellä moista energian määrää.
jos niillä on adhd
Mut oikeesti ei voi olla sitäkään ihmettelemättä, mikä tarve heillä on päteä tuota "täydellistä elämäänsä" jokaisessa lehdessä...
Alkuperäinen kirjoittaja endie:hienoa, jos ovat onnellisia =)
minust tuollanen panettelu "täydellisen elämän" kaatumisesta ei voi olla muutakuin omaan elämään tyytymättömän ihmisen puhetta :/
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:Alkuperäinen kirjoittaja endie:hienoa, jos ovat onnellisia =)
minust tuollanen panettelu "täydellisen elämän" kaatumisesta ei voi olla muutakuin omaan elämään tyytymättömän ihmisen puhetta :/
mä olen kyllä samalla linjalla. Kaikilla on päivässä käytettävänä sama määrä aikaa, on eri asia miten sen käyttää. Heillä ei varmasti ole juuri kodin ulkopuolisia harrastuksia ainakaan kovin usein.
jos niillä on adhd
Juur näin.Alkuperäinen kirjoittaja endie:hienoa, jos ovat onnellisia =)