Milloinkahan tuo Temosten perheidylli kaatuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kade, minäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kade, minäkö?

Vieras
kaikki on niin täydellistä: hoidetaan omat lapset, sijoituslapsi ja vielä pari murrosikäistä poikaa siihen päälle,jotain sata eläintä, joissa mukana 9 hevosta (!)
kasvissyödään, ekoillaan, kestoillaan, vaikka 3 lasta vaipoissa, kaikki leivotaan itse ja tehdään itse, aamulla ennen kuutta talliin ja siitä sitten vaan reippaasti täydellistä maatilaa hoitamaan...työmatkat jotain 1,5 tuntia/suunta..ei haittaa!
hyvin ehditään ja jaksetaan! kavereita käy harva se ilta istumassa iltaa ja isoissa juhlissa...jne jne huh-huh, hengästyttää ajatellakin, miten kukaan voi olla noin täydellinen? ja samaan aikaan vielä aina tukka hyvin, kynnet hoidettuna ja lisäripset liimattuna :)

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
mistä tiiät? tunnetko heidät vai luitko jostain?

no joka lehdessähä ne esittelee sitä täydellistä elämäänsä, viimeksi jossain lehdessä, joka oli tarjouksessa irtonumerona 1,-, en muista mikä lehtii oli.

Alkuperäinen kirjoittaja haluaisin maatilan:
No asuuhan niiden vanhemmat lähistöllä, että saavat apua.

sen Olgan vanhemmat oli joutunut kyllä myymään jonkun rakkaan kotitalonsa, että olivat päässeet muuttamaan näiden viereen asumaan (ja varmaan ilamaisiksi orjiksi samalla)

saattaahan se olla, että Olgan sisaruksetkin ois tarvinnut vanhempiensa apua, en tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tuntuu, että jutuissa joita heistä tehdään, jätetään joku oleellinen kertomatta....ulkopuolinen apu tms....??

No siinä jutussa kyllä mainittiin, että ei tee kaikkea itse. Tallilla on apulaisia ja isovanhemmat asuu ihan lähellä ja auttaa.

Yhteistyössä