Millos sinne baariin saa lähteä ekan kerran synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miukumauku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miukumauku"

Vieras
Kyssäri kaikille moraalinvartijoille joita tää palsta vilisee, millonkas saan lähtee hippaileen baariin ekan kerran, ihana vaavi on nyt pariviikkoinen. Ei ny välttis tee ihan viel mieli mut alkaa kohta jo oma aika kutkuttamaan, kun en oo 9kk missään käynyt. Osa-imetän, joten sekään ei ole ongelma.

Kävin kun tyttö oli n. 7 kk, tylsää oli.

Ylipäätään koskaan tajunnut, mikä tarve ihmisillä on baariin päästä kun lapsi on pieni. Kaverini oikein ihmetteli, että miksi imetän enkä ole baarissa, kaikki hänen kaverinsa vieroittaneet saman tien ja baariin juosseet. Jos sieltä koskaan olivatkaan poissa, kun kuulemma nykyään neuvola suosittelee käyttämään alkoholia raskausainakakin, esim. yhden shotin väkeviä. Epäilen vahvasti, koska kyseinen, jolle tätä ehdotettiin, oli ja on edelleen melkoinen alkkis..

Viimeksi muokattu:
itse kävin kun vauva oli kai kuukauden (?) eli ihan menin silloin kun siltä tuntui ja kannattaa muuten pakata pumppu mukaan jos myöhään menee. itellä ois tissit posahtanu muuten.

Noo, jos nyt ensin odottelis, että pystyy istumaan ja kävelemään, muuten kuin haarat levällään.
Eikä ihan tarttis valutella maitoja ympäriinsä.

Nooo, ei täältä kannata kysyä? Mä en osaa sanoa, itseäni tuskin kiinnostaisi...öö vuoteen pariin...
Mut koskaan tiedä.

[QUOTE="Miukumauku";25436346]Siis tietää et milloin voin lähteä radalle saamatta kulmakarvan kohotuksia baarissa :D[/QUOTE]

Itseasiassa kävin kerran mutta oliniin armottoman tylsää etten jaksanu olla paria tuntia pidempään..

Jotenkin nyt tekee mieli kauheesti tanssimaan vaikken mikään bilehile ookkaan. :)

Palstan tuntien sitten kun lapsesi täyttää 18 vuotta.

En mie siinä näe mitään aikarajaa. Kunhan lapsella on vain turvallinen osaava aikuinen kotona. Ja jos siellä baarissa ei juokse joka viikonloppu. Niin lähtee just tasan silloin kun itsestä se hyvältä tuntuu.

Menin erääseen poikkeukselliseen tapaamiseen pubiin, kun vauva oli n. 2kk. Ei se kyllä ollut ollenkaan nautinnollinen ilta. Ajatukset pysyi kotona ja tuntui tyhmältä käydä vessassa tyhjentämässä rakon lisäksi tissejä!

Menet tietenkin silloin, kun itsestäsi tuntuu hyvältä mennä. Kulmia kohottavia tietenkin löytyy aina.

Kävin kun tyttö oli n. 7 kk, tylsää oli.

Ylipäätään koskaan tajunnut, mikä tarve ihmisillä on baariin päästä kun lapsi on pieni. Kaverini oikein ihmetteli, että miksi imetän enkä ole baarissa, kaikki hänen kaverinsa vieroittaneet saman tien ja baariin juosseet. Jos sieltä koskaan olivatkaan poissa, kun kuulemma nykyään neuvola suosittelee käyttämään alkoholia raskausainakakin, esim. yhden shotin väkeviä. Epäilen vahvasti, koska kyseinen, jolle tätä ehdotettiin, oli ja on edelleen melkoinen alkkis..

Alkoholistit kertovat yksinkertaisille ihmisille vaikka minkälaisia tarinoita.

[QUOTE="hmm";25436379]Parin vuoden päästä. Mun mielestä on jotain pahasti vialla, jos tuollaista miettii jo tuossa vaiheessa.
Voi kamala, olet 9kk odottanut.... Nyt järki käteen, mitä ihmeellistä siellä baarissa on.[/QUOTE]

Missä kohtaa se vika on?

Ja kyllä, se 9kk odotusaika on kamalinta mitä tiedän (ei siksi, ettei baariin pääse). Itse tosiaan lähdin baariin jo vauvan ollessa 6vk ja sitä odotin (baaria) jo aika paljon.. Ja toinen kun syntyi parin vuoden päästä oli sama tilanne. Iltatähden kohdalla meni jo melkein puoli vuotta, mutta se olikin tapaus omansa..

Menkää nuoret äidit, kasvattakaa lapsenne vähän "itsekkäästi", silloin lapsista kasvaa tervehenkisiä yhteiskunnan jäseniä eikä niitä pumpulissa kasvatettuja, oikeasta elämästä täysin pihalla olevia ihmisiä.

[QUOTE="Manttu";25436416]Alkoholistit kertovat yksinkertaisille ihmisille vaikka minkälaisia tarinoita.[/QUOTE]

Harvinaisen yksinkertainen oli kyllä kyseinen neuvolantätikin, joten en edes varsinaisesti ihmettelisi, jos olisi käskenyt kyseistä juomaan ja ajatellut että jos saisi edes vähän, ei istuisi jatkuvasti terassilla. Siellä kuitenkin istui ja siltä lapsi nyt vähän näyttääkin.. :/

Harvinaisen yksinkertainen oli kyllä kyseinen neuvolantätikin, joten en edes varsinaisesti ihmettelisi, jos olisi käskenyt kyseistä juomaan ja ajatellut että jos saisi edes vähän, ei istuisi jatkuvasti terassilla. Siellä kuitenkin istui ja siltä lapsi nyt vähän näyttääkin.. :/

Ehkä sun ei kannattaisi haukkua ketään yksinkertaiseksi. Et nimittäin loista älyllä kun sun kirjoituksia lukee.

[QUOTE="Tintti";25436423]Missä kohtaa se vika on?

Ja kyllä, se 9kk odotusaika on kamalinta mitä tiedän (ei siksi, ettei baariin pääse). Itse tosiaan lähdin baariin jo vauvan ollessa 6vk ja sitä odotin (baaria) jo aika paljon.. Ja toinen kun syntyi parin vuoden päästä oli sama tilanne. Iltatähden kohdalla meni jo melkein puoli vuotta, mutta se olikin tapaus omansa..

Menkää nuoret äidit, kasvattakaa lapsenne vähän "itsekkäästi", silloin lapsista kasvaa tervehenkisiä yhteiskunnan jäseniä eikä niitä pumpulissa kasvatettuja, oikeasta elämästä täysin pihalla olevia ihmisiä.[/QUOTE]

Mun lapset on jo isoja, ja voin kyllä ylpeänä sanoa, että kasvaneet ihaniksi ihmisiksi.
Pumpulissa on ne äidit kasvatettu, ketkä ravaavat baarissa ja olettavat, että eihän se elämä mihinkään muutu.
Kun normaali suunta on, että kyllähän se muuttuu. Ja parempaan ja hienompaan suuntaan. Sen lapsen kanssa... Baariin jämähtää ne, ketkä pakoilee vastuuta ja todellista elämää.
Itsekin siellä baarissa ravasin, mutta perhe on paras. Säälittää niiden lapset, kenen vanhemmille se oma vapaus on aina ekana.

• Tykkää
Reactions: J.Ketkupolkka
[QUOTE="Manttu";25436446]Ehkä sun ei kannattaisi haukkua ketään yksinkertaiseksi. Et nimittäin loista älyllä kun sun kirjoituksia lukee.[/QUOTE]

Ehkä, mutta ne mä nää ketään kovin älykkäänä ihmisenä, jos ei kykene raskausaikana oleen käyttämättä alkoholia ja heti kun muksu syntyy, vipataan se hoitoon ja juostaan baariin.

Aika huvittavaa kun joidenkin mielestä siellä baarissa käydään koko aika tai sitten ei ollenkaan. Kertoo taas joidenkin "älyköiden" suhtautumisesta asioihin. Se on joko tai.

[QUOTE="Manttu";25436469]Aika huvittavaa kun joidenkin mielestä siellä baarissa käydään koko aika tai sitten ei ollenkaan. Kertoo taas joidenkin "älyköiden" suhtautumisesta asioihin. Se on joko tai.[/QUOTE]

No niin se monesti on. Jotkut ei näe siinä enää mitään järkeä, jotkut pakenee sinne pari kertaa viikossa. Harvemmin törmää välimuotoon...

[QUOTE="jep";25436479]No niin se monesti on. Jotkut ei näe siinä enää mitään järkeä, jotkut pakenee sinne pari kertaa viikossa. Harvemmin törmää välimuotoon...[/QUOTE]

Mä olen törmännyt välimuotoon ja monenkin ihmisen kohdalla. Myös itseni kohdalla.

Jos jotkut vanhemmat JOSKUS käy baarissa, niin mitä väärää siinä on?

itse käyn baarissa kun siltä tuntuu eli siis kun hermot on kireällä ja muutenki fiilis että pakko päästä vähä muihin ympyröihin. välillä käyn 2 krtaa kuussa ja välillä on kuukausien väli..

Yhteistyössä