Miltä kuulostaa mun päivän sapuskat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulleroinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulleroinen

Vieras
-aamulla maustamatonta, rasvatonta jukurttia+marjoja

-lounas tonnikala-kasvisvuokaa+salaattia

-välipala juustoleipänen (juustoraastetta+mantelijauhetta+munaa)

-päivällinen samaa tonnarivuokaa+salaattia

-iltapala juustoleipänen ja rasvatonta rahkaa+raejuustoa+mehukeittoa

Vettä ja pepsi maxia runsaasti.

mun päivän syömiset taas on
aamulla 1-2 ruisleipää ja paussi keksi
välipalaksi kupillinen jugurttia ja raejuustoa
sit jotain normi ruokaa mitä millonki.
illalla sit taas leipää, tai risifrutti tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilya:
Voisko jogurtin ja leivän korvata jollain protskupitoisemmalla?

Kuten? Ei oo varaa ostaa itelle mitään erikois systeemejä. Eikä oo aikaa tai voimia tehdä mitään ylimääräistä.

Tuttu tilanne :/ Mutta esim.soijarouheessa on paljon protskuja ja se on tosi edullista. Sitä kun laittaa maitorahkan sekaan kera marjojen tms makua antamaan niin saa jo kummasti lisää potkua :) Proteiinia saa myös pavuista, niitä voi laittaa salaattiin tai tehdä vaikka papu- sipulikeiton. Tosi edullista ja hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilya:
Voisko jogurtin ja leivän korvata jollain protskupitoisemmalla?

Kuten? Ei oo varaa ostaa itelle mitään erikois systeemejä. Eikä oo aikaa tai voimia tehdä mitään ylimääräistä.

Tuttu tilanne :/ Mutta esim.soijarouheessa on paljon protskuja ja se on tosi edullista. Sitä kun laittaa maitorahkan sekaan kera marjojen tms makua antamaan niin saa jo kummasti lisää potkua :) Proteiinia saa myös pavuista, niitä voi laittaa salaattiin tai tehdä vaikka papu- sipulikeiton. Tosi edullista ja hyvää.

Mä oon syönyt tänään aamulla kaksi lasia vettä ja ruoaksi purkki raejuustoa ja purkki tillitonnikalaa öljyssä. Välipalaksi lasi colaa. Iltaruoaksi liha-makaronilaatikkoa salaatin kera ja illalla tulee varmaan syötyä leipä ja hiukan makeaa. En laihduta, mutta haluaisin. Ei vain motivaatiota enkä oikein ymmärräkkään miten sen saisin aikaan. Kerran olen laihduttanut 28kg ja siihen tarvittaisiin nyt pudotusta 32kg :ashamed:

aamu:

-2 paahtoleipää, päällä margariinia
-2 viipaletta voileipäkinkkua
-kahvia
-mehua 3 dl

lounas:

-2 perunaa
-jauhelihakastiketta 2dl
-1/2 dl pikkuporkkanoita

ja äsken vedin karkkia 50g ja suklaata saman verran :snotty:

Muuten oiskin ollu ihan ok syömiset tänään...

Lilya, tai joku muu asiasta tietävä!

Voiko soijarouhetta käyttää huoletta lihan asemasta ruuan laitossa? En siis syö lihaa lainkaan, se mua on (muka) jarrutellutkin "karppauksen" aloittamisessa.

Voi käyttää mutta soija on tosi allergisoivaa, eli kannattaa ottaa se huomioon esim. lasten kanssa.
*lisäys* ja tietty kun imetät, niin kannattaa myös vähän tarkkailla ettei vauva ala herkistymään jos soijaa paljon käyttää.

Karpatessa unohat sanan "rasvaton" - tutustut ensin kunnolla noihin ohjeisiin joko karppi-sivuilla tai karppikirjallisuudessa!
Myös Pepsi max on pahasta - se pitää yllä makeanhimoa ja sisältää aspartaamia, jota ei voi suositella kellekään yms. lisäaineita!

Alkuperäinen kirjoittaja pulleroinen:
-aamulla maustamatonta, rasvatonta jukurttia+marjoja

-lounas tonnikala-kasvisvuokaa+salaattia

-välipala juustoleipänen (juustoraastetta+mantelijauhetta+munaa)

-päivällinen samaa tonnarivuokaa+salaattia

-iltapala juustoleipänen ja rasvatonta rahkaa+raejuustoa+mehukeittoa

Vettä ja pepsi maxia runsaasti.

Aamun jugurtin ei kannattaisi olla rasvatonta, vaan kunnon turkkilaista kehiin. Siinä on vähemmän hiilareita vs. rasvattomiin litkuihin. Marjoja alle 50g niin ok.

lounas ja päivällinen ok, mutta toivottavasti sisältää esim oliiviöljyä salaatissa.

välipala ok.

Iltapalalla ottaisin vain jomman kumman, joko leipänen tai sitten (EI RASVATONTA)rahkaa/turkkilaista + mehukeittoa. Mehukeittoa ei myöskään 1dl enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
Karpatessa unohat sanan "rasvaton" - tutustut ensin kunnolla noihin ohjeisiin joko karppi-sivuilla tai karppikirjallisuudessa!
Myös Pepsi max on pahasta - se pitää yllä makeanhimoa ja sisältää aspartaamia, jota ei voi suositella kellekään yms. lisäaineita!

En pysty. Mulle on iskostunut niin syvälle kalloon tää rasvan karttaminen. Ei mene alas esim. kermavaahto.

No sit en karppaa, välttelen vain viljatuotteita ja sokereita :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
mutta rasvoja ei mainita lainkaan. Elimistö tarvitsee hyviä rasvoja.

Et sitten mantelia esimerkiksi huomannut lainkaan?

Ei tuo manteli vielä auta mitään, että saat tarpeeksi hyviä rasvoja...

Käytätkö minkä verran mantelijauhetta päivässä?Entä lohta?Avokadoa? Pähkinöitä? Oliiviöljyä?

Yhteistyössä