K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nainen-74:Alkuperäinen kirjoittaja isosti:Sitten vaan fistausta harrastamaan tulee varmasti sama tunne ja hyvää tekee jos sitä osaa tehdä oikein.
Olen nyt saanut kokemusta tuosta fistauksesta.. ensin pelästyin.. mutta sehän onkin mukavan tuntuista! Relaa siinä niin ei se satu vaan tekee mahdottoman hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:Miten sieltä pääsee pois, jos nainen puristaa lihakset kiinni?
Alkuperäinen kirjoittaja Jänistin ja vieläkin kaduttaa:Kerran olisin saanut aivan mahdottoman kokoista parrua mutta nuorelle tytölle (18v) se oli aika pelottava otus joten en kertakaikkiaan uskaltanut ryhtyä koko hommaan. Kundi jäi sinne sängylle ihmettelemään. Vieläkin kaduttaa. Tämä oli paksu ja pitkä, hyvä että käsi yltti ympärille enkä itse ole mikään kovin sirokätinen nainen. Nyt kokeneempana kolmekymppisenä nautiskelisin sellaisesta kunnolla, vaanon tyytyminen oman miehen normikaluun, joka sekin on ihana.
Alkuperäinen kirjoittaja trägä:Alkuperäinen kirjoittaja Jänistin ja vieläkin kaduttaa:Kerran olisin saanut aivan mahdottoman kokoista parrua mutta nuorelle tytölle (18v) se oli aika pelottava otus joten en kertakaikkiaan uskaltanut ryhtyä koko hommaan. Kundi jäi sinne sängylle ihmettelemään. Vieläkin kaduttaa. Tämä oli paksu ja pitkä, hyvä että käsi yltti ympärille enkä itse ole mikään kovin sirokätinen nainen. Nyt kokeneempana kolmekymppisenä nautiskelisin sellaisesta kunnolla, vaanon tyytyminen oman miehen normikaluun, joka sekin on ihana.
taidat olla talidomi kun ei kädet riitä mulkun ympärille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pani:niin isolla ja paksulla,että pyörryin välillä sain niin kovia orgguja
Alkuperäinen kirjoittaja Justteeri (vierailija):Keski-ikäisellä ei iso kulli enää jäykisty kunnolla. Näin on mulle kaksi naista kertonut.
Isokullisilla on varmaan vaikea istua paskalla, kun herkkumutteri viistää vessanpöntön reunoja pöpöjä keräten.
Joten hyvät leidit: antakaa vain meille taviskullisille.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Se kalun koko mitään ratkaise....vaan se miten sitä käyttää. Hyvin pienikin kalu voi tuoda sellaisen tyydytyksen, että.......uuhhh.