miltä tuntuu iso kalu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omasoma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä on fistaus? On mulle ihan uus juttu.[/quote]

Fist/englantia = nyrkki. Elikkäs mies tunkee koko kätensä sisuksiin. En tiedä miten tekee mutta gutaa se ainakin tekee.

ja siten työntää sisään.Mun sisään on työnetty korssun sisällä logitekin 5.1 diskantti kaiutin soivana, eli 17cm pitkä ja 8cm syvä ja 7cm leveä.eli isompi kun nyrkki

Alkuperäinen kirjoittaja nainen-74:
Alkuperäinen kirjoittaja isosti:
Sitten vaan fistausta harrastamaan tulee varmasti sama tunne ja hyvää tekee jos sitä osaa tehdä oikein.

Olen nyt saanut kokemusta tuosta fistauksesta.. ensin pelästyin.. mutta sehän onkin mukavan tuntuista! Relaa siinä niin ei se satu vaan tekee mahdottoman hyvää.

Mitä on fistaus? On mulle ihan uus juttu.[/quote]

Fistauksessa käsi työnnetään pimppaan,mutta ensin nainen on kiihotettava tosi kuumaksi ja edettävä hitaasti ja varovasti.

tänään isoa ja paksua ja mikä tunne tuntu,että alapää irtoo ku nosti parullaan mua ylöspäin oli sekä kaarella, sit se nosti mua käsistä ylös päin ja sano miltäa tuntuu olla parrun nokassa en voinut ku huohottaa ku tuntu että repeän.Siitä tuli kovat orgut.Täytyy harjoittaa alapäätä,että pystyy olemaan ,parrun ja käsien varassa ilmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jänistin ja vieläkin kaduttaa:
Kerran olisin saanut aivan mahdottoman kokoista parrua mutta nuorelle tytölle (18v) se oli aika pelottava otus joten en kertakaikkiaan uskaltanut ryhtyä koko hommaan. Kundi jäi sinne sängylle ihmettelemään. Vieläkin kaduttaa. Tämä oli paksu ja pitkä, hyvä että käsi yltti ympärille enkä itse ole mikään kovin sirokätinen nainen. Nyt kokeneempana kolmekymppisenä nautiskelisin sellaisesta kunnolla, vaanon tyytyminen oman miehen normikaluun, joka sekin on ihana.

taidat olla talidomi kun ei kädet riitä mulkun ympärille :)

Alkuperäinen kirjoittaja trägä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jänistin ja vieläkin kaduttaa:
Kerran olisin saanut aivan mahdottoman kokoista parrua mutta nuorelle tytölle (18v) se oli aika pelottava otus joten en kertakaikkiaan uskaltanut ryhtyä koko hommaan. Kundi jäi sinne sängylle ihmettelemään. Vieläkin kaduttaa. Tämä oli paksu ja pitkä, hyvä että käsi yltti ympärille enkä itse ole mikään kovin sirokätinen nainen. Nyt kokeneempana kolmekymppisenä nautiskelisin sellaisesta kunnolla, vaanon tyytyminen oman miehen normikaluun, joka sekin on ihana.

taidat olla talidomi kun ei kädet riitä mulkun ympärille :)

sitten sahalla töissä:=)

Oli pakko ottaa mittanauha käteen ja todeta, että johan on 6 cm halkaisija aika paljon... Ei kyllä taitaisi onnistua, en tiedä menisikö minun sisääni. Olisi varmaan hankalaa parisuhteessa, jos ei pystyisi kunnolla naimaan kun kiristää liikaa.

Omalla miehellä on näin viivotin kädessä arvioiden n 4 cm halkaisija ja n 20 cm pitkä, siis keskivertoa aika reilusti isompi. En ole mitannut, ei hän varmaan antaisi mitata ;) Tosi hyvältä se kyllä tuntuu ja saa minut parhaimmillaan aivan sekaisin. Mutta joskus pitää säätää asentoa, ettei töki kohdunkaulaan kipeästi. Se mahtuu ihan kokonaan sisääni vain kun käyn todella kuumana ja on lämmitelty pitkään ja hartaasti. Suihinotto on hiukan hankalaa, koska terska on tosi iso ja paksu.

Kerran kauan sitten on tullut vastaan paksumpi penis mutta silloin olin vielä aika nuori, sellaista voisi nyt olla kiva kokeilla uudestaan ajan ja liukuvoiteen kanssa. Myös sellaista ihan oikeasti nakin kokoista olen kokeillut, se toimi hyvin koska mies osasi käyttää sitä. Koolla on minusta merkitystä, muttei ratkaisevaa merkitystä. Keskikokoinen on kyllä paras, ei tarvitse mitään erikoissovelluksia.

Alkuperäinen kirjoittaja pani:
niin isolla ja paksulla,että pyörryin välillä sain niin kovia orgguja

Keski-ikäisellä ei iso kulli enää jäykisty kunnolla. Näin on mulle kaksi naista kertonut.

Isokullisilla on varmaan vaikea istua paskalla, kun herkkumutteri viistää vessanpöntön reunoja pöpöjä keräten.

Joten hyvät leidit: antakaa vain meille taviskullisille.

Isomunaisten palstalle kirjoitan.Pidettiin kavareitten kanssa saunailta.Kaikilla paitsi yhdellä tavallisen kokoiset killuttimet.Tämä yksi todella lihava kaveri.Hänen pippeli hädintuskin erottui .Pikkunakkia pienempi lepotilassa.Erektiossa luultavasti nakkimakkara.Muuten ihan jeestyyppi.

Alkuperäinen kirjoittaja Justteeri (vierailija):
Keski-ikäisellä ei iso kulli enää jäykisty kunnolla. Näin on mulle kaksi naista kertonut.

Isokullisilla on varmaan vaikea istua paskalla, kun herkkumutteri viistää vessanpöntön reunoja pöpöjä keräten.

Joten hyvät leidit: antakaa vain meille taviskullisille.

Kellä seisoo kellä ei.
Vessanpönttöjä pitäisi kyllä muotoilla paremmin ettei kalu likaannu.
Kunnon puucee tai riuku onkin paljon parempi.

Taivaalliselta! Olen jotenkin aina halunnut uskoa, että riittää kun sitä osaa käyttää koosta riippumatta. Mutta että jos on iso, 25 cm ja sitä osaa käyttää, niin huhuh! Elämäni parasta seksiä. En tiennyt, että näin ihanalta voisi edes tuntua!

tosin jäykistyminen kieltämättä aika ongelma, erityisesti kortsun kanssa, koska kortsut pääsääntöisesti liian pieniä pitkään ja paksuun.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1623678
Viron miehillä on Euroopan kolmanneksi paras varustus. Näin julistaa virolainen Õhtuleht viitaten saksalaisen kaupallisen kondomi-instituutin tutkimuksiin. Instituutti mittautti 10 447 miestä 25 maassa. Suomalaiset olivat sen mukaan vasta sijalla 22.
Euroopan pisimmät penikset löytyivät Ranskasta ja Ruotsista...
Voikohan tuohon tutkimukseen paljoa luottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Se kalun koko mitään ratkaise....vaan se miten sitä käyttää. Hyvin pienikin kalu voi tuoda sellaisen tyydytyksen, että.......uuhhh.

näin minäkin ajattelin vielä silloin kun en ollut saanut isompaa, tosin ei se silti vähennä sen pienemmänkään arvoa... molemmat tuntuvat hyviltä, toinen vaan vähän paremmalta ;)

Oma keskikokoinen on aivan hyvänkokoinen juhlakunnossaan.Kuin isoja pitäis olla että riittäs?Naisen pimppi taitaa olla liian iso verrattuna kaluihin.Kun monenkiloinen ihminen mahtuu tulemaan siitä reiästä ulos,ei se voi olla pieni.Onhan siinä tietenkin joustavuutta,mutta silti.Miksi joillekin kasvaa hirmuinen jööti ja joillekin jämät?Naisillakin erikokoisia värkkejä.Vanhat viisaat ja kokeneet sanovat ettei naista isolla munalla vaan konstilla.

Kyllä se yli 24 senttinen ja ympärykseltään yli 17 senttinen tuntuu siltä kun paikat olisivat ihan äärimmillään. Tällainen peto ei edes mene sisään ilman kunnon lämmittelyä, mutta oi luoja sitä kokemusta kun ihan märkään pilluun saa sellaista samalla kun pyllyssä on värisytin. Suunnilleen joka työnnöllä vartin jyystön jälkeen nainen ejakuloi voimakkaan orgasmin kera ja käsitys omasta olinpaikasta ja ajasta katoaa. Tätä voi jatkaa loputtomiin, mutta mies ei yleensä kykene tulematta antamaan kuin pari sataa orgasmia. Loppu on hoidettava joko kimpassa toisella munalla tai dildolla. Vähemmän kiihottavan miehen kanssa tähän tilaan ei edes pääse, että alkaa monilaukeamaan näin pahasti. Harvinaista herkkua

Aidosti Mimosalle onnittelut ,olet saanut kyvyn nauttia seksistä täysin rinnoin ja pimpein.Toivottavasti tavallisenkin kokoinen muna saa sinut nauttimaan orgasmin ihanuuksista.

Status
Viestiketju on suljettu.