A
ap
Vieras
olen itse läski. syön kaurapuuroa aamulla ja maitoa. välipala vaik banaani. sitten ruokaa lautasellinen+pari palaa leipää. ja iltapala pari leipää. tää yksi esimerkki. olen läski mulla 10 kg ylipainoo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen itse läski. syön kaurapuuroa aamulla ja maitoa. välipala vaik banaani. sitten ruokaa lautasellinen+pari palaa leipää. ja iltapala pari leipää. tää yksi esimerkki. olen läski mulla 10 kg ylipainoo
Alkuperäinen kirjoittaja pläski:Alkuperäinen kirjoittaja Mammi:ex-läskinä voin vastata ettei se kovin kivaa ollut. En osannut etsiä vaatteita ja yritin syödä mahdollisimman vähän.
Pläskille voin huomauttaa, että laihempana ei tarvitse olla nälkäkurki, ruokaa saa syödä ja paljon![]()
Ei minun vaan tarvi etsiä vaatteita kyllä niitä on ihan ylitarjontana kaupassaJa ihan kauniisti läskeistä huolimatta voi pukeutua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sopiva:kertokaa paljonko syötte päivässä?
Alkuperäinen kirjoittaja yks läski vastaa:Iltsella tulee juotua usein kuiva omenasiideri näin helleaikaan,ei kuitenkaan joka ilta.
Ei ole voimia eikä haluja painonpudotukseen,ikinä en ole harrastanut liikuntaa,en edes nuorena ja hoikkana enkä harrasta kuin pakosta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen itse läski. syön kaurapuuroa aamulla ja maitoa. välipala vaik banaani. sitten ruokaa lautasellinen+pari palaa leipää. ja iltapala pari leipää. tää yksi esimerkki. olen läski mulla 10 kg ylipainoo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen itse läski. syön kaurapuuroa aamulla ja maitoa. välipala vaik banaani. sitten ruokaa lautasellinen+pari palaa leipää. ja iltapala pari leipää. tää yksi esimerkki. olen läski mulla 10 kg ylipainoo
Okei, no ooks aatellu tutkituttaa esim. kilppariarvosi?
Alkuperäinen kirjoittaja pahako:Olipas loistava alotusKiitos että sain välillä nauraakki ku muuten itkeny jo kokopäivän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pahako:Olipas loistava alotusKiitos että sain välillä nauraakki ku muuten itkeny jo kokopäivän.
johtuen siitä että olet itsekin läski? mikä naurattaa? lyhentynyt elinikä ja muille aiheuttamasi kustannukset?
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Ihan ok. Joskus tosin vituttaa kun on sit samalla niin saatanan kankeakin.
Syön niinku normaalit rekkakuskit syö, luulen kyllä et mun ylipaino tulee noista reippaista juomatottumuksista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja yks läski vastaa:Iltsella tulee juotua usein kuiva omenasiideri näin helleaikaan,ei kuitenkaan joka ilta.
Ei ole voimia eikä haluja painonpudotukseen,ikinä en ole harrastanut liikuntaa,en edes nuorena ja hoikkana enkä harrasta kuin pakosta.
Kai ymmärrät että olet ns. kusessa jos julkinen terveydenhuolto joskus ajetaan alas ja sinulla on ennen keski-ikää monia sairauksia jotka vaativat kallista hoitoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Ihan ok. Joskus tosin vituttaa kun on sit samalla niin saatanan kankeakin.
Syön niinku normaalit rekkakuskit syö, luulen kyllä et mun ylipaino tulee noista reippaista juomatottumuksista.
Ai rekkakuski. Ilmankos kirjuuttelet täällä, kun ei ole ajon aikana muuta tekemistä.
Kankeus ei ole kyllä miehillä lainkaan pahitteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Ihan ok. Joskus tosin vituttaa kun on sit samalla niin saatanan kankeakin.
Ai rekkakuski. Ilmankos kirjuuttelet täällä, kun ei ole ajon aikana muuta tekemistä.
Kankeus ei ole kyllä miehillä lainkaan pahitteeksi.
Kotona ny. Yleensä aina illasta ajelen. Päivät ja yöt sellasta joutenoloa.