Mimmifutis osa II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielestäni kaikkein reiluin ja tasa-arvoisin systeemi olisi se, ettei olisi mitään apartheid-jalkapalloa, vaan naiset ja miehet kisaisivat samoissa joukkueissa ja kisoissa. Jokaiselle maksettaisiin sama raha samoista kisoista.
Mielestäni tasapäistäminen ei ole tasa- arvoa, mutta tuo voisi kyllä toimia jalkapallossa. Miehet kieriskelis valitellen kentällä, kun naiset pelaa.

Kaikki muut ovat sitä mieltä, että tässä on epätasa-arvoa paitsi palstan peräkammarin sovinistilänkyttäjät.

Argumenttisi ovat niin erinomaisia, etten tiedä miten pitäisi olla. Vapisen vain kuin haavanlehti.
Ei se ollut mikään erityinen argumentti vaan huomio. Tosin ymmärrän kyllä, miksi vapiset. Naiset ovat jälleen näyttämässä, mihin pystyvät, ja sä tarvit ohjeita ilmaiseen seksiin.

Ei se ollut mikään erityinen argumentti vaan huomio. Tosin ymmärrän kyllä, miksi vapiset. Naiset ovat jälleen näyttämässä, mihin pystyvät, ja sä tarvit ohjeita ilmaiseen seksiin.
Todellakin näyttävät. Rutisevat palkkiosta vaikka pelintaso on pikkupoikien sarjan tasolla. Naisten palkkiot pitäisi laskea nuorten poikien alle, koska naiset näille häviävätkin. Jos naiset ovat mielestäsi hyviä pelaamaan niin miksi eivät pelaa miesten kanssa ja nauti palkkioista? Taidat itsekin tietää vastauksen. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Sulla taitaa olla jotakin katkeruutta, et päässyt aikanaan mukaan joukkueeseen? :)
Olen todella katkera koska olen parempi pelaamaan kuin "ammattilaiset" naiset. :D

Mutta joo, olen vähän katkera kun en päässyt Barcelonaan pelaamaan ja saanut samaa palkkaa kuin Messi vaikka harjoittelin ahkerasti eli tein yhtä paljon töitä.
Tuohonhan ne naisetkin perustelevat kitinänsä.

Yhteistyössä