Minä joka en itke koskaan

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Mä muistan niin selvästi vieläkin kuinka väsynyt olin sillon kun heräsin joka yö. :/ Mutta mä en ees tajunnu kuinka väsynyt olin kun sain mukamas nukuttua... Heräsin joka yö, mutta en joutunu nuosemaan, niin en ajatellu mikä ero on nukkua putkeen eim 7 tuntia. :headwall: Eikä tietty mieskään sitä sillon ymmärtäny.

Viime vkl.na vauva nukku vajaa 5h putkeen alkuyöstä. Seuraavana iltana mies oli ihan onnessaan ja kyselin että mikä häntä niin hymyilyttää. Sanoi että "kun sinä niin hehkut. Hehkut ihan eritavalla ku pitkään aikaan". =) Eli kyllä se tekee kummia sekin =)

Kannattaiskohan tästä muistuttaa miestäs..että tarviit ees vähän enemmän unta, että voisit paremmin ja jaksaisit olla "oma ittes".
Miulla ainakin, jos on hirmu väsynyt, niin olo ei oo yhtään normaali vaan kiukuttaa eikä tosiaan jaksais mitään ylimäärästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Mä muistan niin selvästi vieläkin kuinka väsynyt olin sillon kun heräsin joka yö. :/ Mutta mä en ees tajunnu kuinka väsynyt olin kun sain mukamas nukuttua... Heräsin joka yö, mutta en joutunu nuosemaan, niin en ajatellu mikä ero on nukkua putkeen eim 7 tuntia. :headwall: Eikä tietty mieskään sitä sillon ymmärtäny.

Viime vkl.na vauva nukku vajaa 5h putkeen alkuyöstä. Seuraavana iltana mies oli ihan onnessaan ja kyselin että mikä häntä niin hymyilyttää. Sanoi että "kun sinä niin hehkut. Hehkut ihan eritavalla ku pitkään aikaan". =) Eli kyllä se tekee kummia sekin =)

Kannattaiskohan tästä muistuttaa miestäs..että tarviit ees vähän enemmän unta, että voisit paremmin ja jaksaisit olla "oma ittes".
Miulla ainakin, jos on hirmu väsynyt, niin olo ei oo yhtään normaali vaan kiukuttaa eikä tosiaan jaksais mitään ylimäärästä.

Minua ei ihme kyllä ole hirveästi kiukuttanut mutta olo on jotenkin poissaoleva. Vähän kuin välillä katselisin tätä meidän arkea ulkopuolelta
:| Ja jos tulee hirveä hälinä niin en kestä kuunnella. Sitä ei yleensä ole :/ Esimerkiksi kuivausrummun ääntä en voi sietää. Johtuu kai tästä meidän arjesta. Tänäänkin kun esikoisen harrastuksista tultiin kaupan kautta ( jalkasin ) kotiin niin esikoinen huusi, vauva huusi ja KOIRA huusi :headwall: Se käy ottamaan aivoon.

Alkuperäinen kirjoittaja miiuska84:
mun mies hoiti tyttöä vauvanaki öisin jos olin väsynyt.. sanoin sille heti ku alettii vauvaa yrittämään,että se on sit YHTEINEN lapsi, ja YHTEISET heräilyt,siis mä tietenki syötän sillo ku imetän,mut mulla ei tullu maitoa ku reilu kk..
en ymmärrä miks naisen pitäis äitinä jaksaa kaikki hommat vauvan kanssa öisin..

No meillä vauva syö edellenkin tissiä mutta ei öisin tarvitse sitä nälkäänsä. Kai. Lähinnä kai tavanvuoksi eikä se aina edes kelpaa. Sillon laitetaan yövalo hetkeksi päälle, tutti suuhun ja keinutellaan hetki sylikkäin. Sitten valo pois, hetki keinuttelua ja vauva sänkyyn. Ei siis nukahda syliin. Tarvitsee vaan hetken läheisyyttä. Sinne sitten taas itsekseen nukahtaa :heart:

nii just =)
mut eiköhän sunki pikkunen kohta ala nukkumaan pidempiä öitä

Yhteistyössä