Minä pelkään asua tässä talossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Violet"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seuraavan kerran kun lapsi näkee tädin tai muuta vastaavaa. Käske lapsen sanoa sille että "mene valoa kohti" muutaman kerran. Tai jos itse vaistoat että joku on niin sano itse se vainajalle.

Meillä auttoi vasta kun näkijä katsoi mikä meillä on ja karkotti vainajan. Sen jälkeen lapsi nukkui ja leikki iloisesti omassa huoneessaan. Sitä ei tehny kuukausiin, huusi vain paniikissa aina kun yritin huoneeseen viedä. Ja kotimme painostava ilmapiiri puhdistui kertaheitolla :)

Älkää nyt hyvä ihmiset usuttako lastannekin mukaan näihin harhakuvitelmiin!

Mä uskon kanssa kyllä ihan oikeesti täysillä näihin juttuihin ja jotain pieniä ilmöitä joskus itsekkin kokenut. Olen alusta asti seurannut ketjua ja olisi mukava tietää, miten tilanne etenee. Jos juttu jatkuu jossain muualla niin laitatko Violet mullkkin yv:tä. Paljon voimahaleja sinne tilanteen kanssa painimiseen :heart:

Jeps...Ite en uskalla nukkua enää lapsuuden kodissani jossa kasvoin 16 vuotta. Ongelmat alkoivat kun olin ala-aste iässä.Kun olin yksin tunsin koko ajan jonkun läsnä olon.Sitten asioita alkoi tapahtumaan.Kuulin öisin askeleita,tuolien siirtelyä vaikka kaikki olivat nukkumassa kun menin tarkistamaan asiaa!Teini-iässä asiat vaikeutuivat.En voinut nukkua koska tunsin että joku koski minun niskaani öisin tai että ikkunat aukesivat itsestään seka kuulin rahisevaa ääntä aulasta ihan kuin joku olisi raapinut seiniä joten nukuin valot päällä...laitoin huoneeseeni oveen ja ikkunan kahvaan ristin sekä nukuin raamattu ja ruusukko vieressä.Olen aina omistanut vahvan 6. aistin...tiedän ihmisten salaisuudet ja oikeat tunteet ja aavistan jos jotain tapahtuu...Jos haluat neuvoa niin kokeile rukousta ja siunausta mut jos ei auta nii ota "järeemmät" aseet käyttöön. Kutsu sitä ja sano jos se ei jätä sinua rauhaan häädät hänet ja kiroat. Huomasin eräs yö kun olin nuori kokeilin kynttilöitä ja noituudessa musta pystyy imemään energiaa ja valkoinen suojaamaan ja violetti on noituuden ja magian väri sekä kultainen jumaluuden joten kun kutsut yhistä nämä värit...auttoi minulla vaikka en uskalla asua enää asiat kyllä rauhottuivat!tais ottaa uhkauksen tosissaan. Ainiin vielä mitä vähemmän kiinnität huomiota haamuun sitä heikommaksi se tulee! Nuorena tutustuin parapsykologiaan ja sen mukaan haamut/aaveet/henget saavat lisää voimaan jos heihin kiinitetään huomiota!

Ite en oikein tuollaisiin yliluonnollisiin asioihin usko. Muistan kun asuin yksin meidän entises mummolas joka oli iso maalaistalo ja asuin sielä yläkerras. Aina joskus yöllä kuului ihan kuin joku olis kävelly alakerras ja joskus yläkerran ovenkahva painui alas. No joku luonnollinen selitys noillekkin löytyy ja en siksi pelänny.

Ajattelin alkuun, että vuodatusta siitä, että vaimo/mies on väkivaltainen jne, mutta derp
hankderp.JPG

Olet katselle liikaa kauhuleffoja.
Mörköjä, kummituksia yms- sellasia ei ole olemassa.
Yhtään pitävää todistusta ko. asioista ei ole =)
Relaa, äläkö pelottele enää lastasi.

[QUOTE="Violet";23143476]Mistähän aloittaisi ja mihin lopettaisi... Asumme mieheni lapsuudenkodissa, yksi lapsi (4 vuotias) kissa ja koira. Pari vuotta elämä sujui ihan normaalisti, mutta sitten kaikki muuttui, noin vuosi sitten, ja varsinkin sen jälkeen, kun mieheni alkoi olla töiden takia viikonloppuja pois kotoa.

Kyse on siis selittämättömistä tapahtumista (anteeksi sekava teksti mutta kirjoitan aika vauhdilla) Kaikki alkoi ihan sellaisista asioista, joihin en suuremmin kiinnittänyt huomiota, ja jotka laitoin hajamielisyyden tai väsymyksen piikkiin. Esimerkiksi eräänä päivänä olin alkamassa ruoan laittoon, ja olin sen verran pois keittiöstä, että käväisin pyörähtämässä toisessa huoneessa. Tullessani takaisin keittiöön, oli valmiiksi hellalle laittamani kattila tiskipöydällä.

Kerran tiskatessani takanani olevan ruokapyödän vanha puutuoli narahti juuri samalla tavalla, kuin kun joku istuu siihen/nousee siitä ylös.

Kerran istuessani olohuoneessa lukemassa, vanhan ompelukoneen rautapyöri pyörähti yhtäkkiä pari kertaa ympäri ja pysähtyi. Syytin tästä kissaa.

Tähän väliin on sanottava, että olen aina ollut sen luokan realisti, etten ole uskonut mihinkään mitä silmilläni en näe, ja siitä syystä ohitin kaiken tapahtuvan olankohautuksella ja keksin aina jonkin järkevän selityksen tapahtumille. Vaikka asumme syrjässä, en ole koskaan ollut mikään säikky ihminen enkä ole täälläkään aikaisemmin pelännyt.

Kunnes kaikki alkoi muuttua. Oli muistaakseni toinen viikonloppu kun mieheni oli poissa kotoa. Heräsin yöllä siihen, että koira haukkui. Ajattelin, että koiralla on hätä, ja nousin ylös viedäkseni sen ulos. Koira kuitenkin nukkui kaikessa rauhassa. Ajattelin sitten nähneeni unta, vaikka olin kyllä aika varma että olin jo hereillä kun sängystä nousin ylös.

Seuraavana aamuna aloin huolestua. Lapsi leikki olohuoneen lattialla, kunnes yhtäkkiä sanoi "Äiti, katso" Minä tuijotin silmät suurina lapsen osoittamaan suuntaan, mutten nähnyt mitään. Kysyin, että mikä siinä on, lapsi sanoi "Täti" Siinä vaiheessa nousi jo vähän karvat pystyyn.

Tämän jälkeen on alkanut tasaista tahtia tapahtua yhä oudompia asioita, ja pääasiassa silloin, kun mies on poissa. Lapsi on alkanut pelätä varsinkin öisin ja monesti vaatii päästä viereeni nukkumaan.
Pannuhuoneeseen vievälle polulle on alkanut ilmestyä yksittäisiä halkoja, aivan kuin joku olisi vienyt sinne puita ja pudottanut osan matkalla.
Koira on alkanut murista itsekseen ja kissa seurailee jotain katseellaan. Joskus koira myös juoksee ovelle haukkuen, vaikka siellä ei ole ketään.
Herään yöllä ääniin, kerran kuulosti siltä kuin pesukone olisi ollut päällä, keittiössä liikutaan, tuolit siirtyvät. Makuuhuoneessa joku marssi yhtenä yönä levottomasti edestakaisin.

Yhtenä lauantaina mies tulikin kotiin, vaikka tarkoitus oli tulla vasta seuraavana päivänä. Hän tuli herättämään minua kauhuissaan että mitä ihmettä, hella oli täysillä päällä, hellan vieressä oleva taso oli alkanut sulaa (sellainen ihmeen muovipäällyste siinä) ja liesituulettimesta putosi kuumaa rasvaa. Olen aivan 100% varma, että en hellaa käyttänyt koko sinä päivänä, ja kissa ja koira ovat yön suljetun oven takana eri huoneessa. En uskalla ajatella mitä olisi tapahtunut jos mies ei olisi tullut aikaisemmin. Tämän tapauksen jälkeen kerroin miehelle että epäilen talossa tapahtuvan kummia, mutta eihän hän tietenkään uskonut.

Viimeisin outo tapaus oli, kun olin talon perällä olevassa huoneessa penkomassa vaatteitani. Mietiskelin, mihin olen yhden vaatekappaleen laittanut, ja aloin miettiessäni taputella jalkojani housuntaskujen kohdalta. Huomasin, että taskussa on jotain, ja otin sen esiin. Taskussa oli pieni, selvästi lasten, iloisen värinen hiuslenkki, jota en ole koskaan ennen nähnyt. Sen oli myös täytynyt ilmestyä taskuuni ihan hiljattain, koska vähän aikaisemmin kaivoin kännykän samasta taskusta.

Näitä tapauksia olisi kerrottavaksi vaikka kuinka.

Olen oikeasti alkanut pelätä olla täällä, täällä on selvästi jotain, joka saa eläimetkin reagoimaan. Talon historiasta sen verran, että mieheni äiti on kuollut tässä talossa, ja myös miehen sisko kuoli hyvin nuorena, mutta ei tässä talossa.

Jos joku osaisi neuvoa jotenkin, mitä tässä pitää tehdä. V*ttuilijat voivat painua sinne mistä tulivatkin, tämä tilanne ei ole minulle ollenkaan hauska tai helppo, en uskalla edes puhua kenellekkään ettei minua aleta pitää hulluna.[/QUOTE]

ja tulet(roihu) ulos! sinulla on talon "vieraita". Ja mielessäs sanot että et halua teitä tänne. PISTE. Mieli voittaa nää niin sanotut aaveet! Huomasin kun kirjotit että ei antas sinun kirjottaa mutta se on sinusta kiinni! JOS SINÄ haluat pois ne niin ne ei tule! Sinä et halua niitä sinun luokse PISTE. Ole päättävä! Ne ei voi satuttaa! Ei voi tehdä pahaa Sen tiedän ja nekin tietää.

[QUOTE="viima";23147247]entäs ne jotka eivät usko tähän evankelisluterilaiseen uskontoon? tai jos haamut ovat vaikka hinduja niin tehoaako ordotoksi pappi?

ap. entiedä mitä tehdä. hyi kunalkoipelottaan täälläkin. tuollainen olisi kamalaa jos omalle kohdalle sattus.[/QUOTE]

Mä voin vastata tähän..en oo ortodoksi enkä evlut vaan se kolmas :saint: ..
Ja on vastaavan laisia kokemuksia kun ap:llä.
Sillon luen jotakin suuria joita osaan ja käsken Zjinnien mennä pois tästä talosta (niitä on sekä hyviä että pahoja ja ne pahat aiheuttaa niitä ongelmia).

ap:lle tsemppiä.. se on helkutan pelottavaa :hug:

Violet,(jos vielä täällä käyt ja luet) meidän mökkiin ei tarvinnu kutsua pappia,riitti kun eräs hyvinhyvin vahvasti uskovainen tuttumme (puhuu kielillä ym outoa) tuli ja siunasi mökin.sanoi myös että raamattu kannattaa pitää siinä hyllyllä missä se nykyään onkin aina. meillä ei tuntunut olevan kyse normaaleista,kuolleista ihmisistä jotka sinne olis jääneet,vaan siellä ihmiset koki ihan ylimaallisia juttuja ja tunnelma oli ilkeä. mutta kuitenkin,tän uskovaisen tutun vierailun jälkeen ei enää kummitellut.myöhemmin,vuosien päästä se alkoi taas uudelleen ja sama nainen tuli siunaamaan mökin taas.siitä on aikaa varmaan 10 vuotta nyt ja hiljaista on ollut,onneksi.

[QUOTE="kiia";25479296]Violet,(jos vielä täällä käyt ja luet) meidän mökkiin ei tarvinnu kutsua pappia,riitti kun eräs hyvinhyvin vahvasti uskovainen tuttumme (puhuu kielillä ym outoa) tuli ja siunasi mökin.sanoi myös että raamattu kannattaa pitää siinä hyllyllä missä se nykyään onkin aina. meillä ei tuntunut olevan kyse normaaleista,kuolleista ihmisistä jotka sinne olis jääneet,vaan siellä ihmiset koki ihan ylimaallisia juttuja ja tunnelma oli ilkeä. mutta kuitenkin,tän uskovaisen tutun vierailun jälkeen ei enää kummitellut.myöhemmin,vuosien päästä se alkoi taas uudelleen ja sama nainen tuli siunaamaan mökin taas.siitä on aikaa varmaan 10 vuotta nyt ja hiljaista on ollut,onneksi.[/QUOTE]

et ole terve tullut sinne? Olen kokenut ja aika outo hommeli " se meni ohi ja tuntu siltä että yritin auttaa"????? Se kummitus varmaan tykkäs minusta?

[QUOTE="vieras";25479364]et ole terve tullut sinne? Olen kokenut ja aika outo hommeli " se meni ohi ja tuntu siltä että yritin auttaa"????? Se kummitus varmaan tykkäs minusta?[/QUOTE

en oikein saanut tuosta sinun tekstistä kiinni. mutta meidän tapauksessa ne henget,demonit mitkälie kummajaiset,oli pakko häätää sieltä jollain tapaa,ei siellä uskaltanut enää kukaan olla.ja nyt puhutaan ihan selväpäisistä MIEHISTÄ.

Kuvitelkaa itsenne ja huoneenne / talonne ymparille kultainen pyramidi ja mielessanne sanokaa vahvasti etta taman sisapuolelle ei kukaan eika mikaan ylimaarainen saa tulla. Joissain tapauksissa voi kestaa joskin aikaa ennen kuin "ne" uskovat, mutta lopulta vasrmasti, riippuen mista "kummittelu" aiheutuu... Joskus ns. pahat henget ovat esim. ihmisesta itsestaan lahtevia sekalaisia energioita ja tunnepatoumia jotka ottavat ns "muodon" eetterissa. Kaikille energiakertymille (niin elaville ja kuolleille ihmisille kuin tallaisille muodostumille) voi omalla tahdollaan, eli energiallaan, ilmoittaa omat rajansa. Mulla on itsellani melko runsaasti kokemuksia asiasta, ja viela enemman mieheni siskolla, osin samat henget ovat meilla vierailleet (samassa talossa). Pelätä ei tarvitse, vaikka se luonnollista onkin, mutta asia kannattaa selvittaa koska ei se nyt ihan mukavaa eika hyvaksikaan ole, paitsi jos varmuudella on kyse jostain tutusta tai enkelista tms. Mulla vieraili ihana kehraava kissa yhteen aikaan, mutta sitten alkoi joku muukin rapeloimaan ja painelemaan jaloista ym (ei ollut mitenkaan epamiellyttavaa, pienen hetken jopa harkitsin pitaisko ottaa ilmanen hieronta ;) mutta kalyn kokemuksista viisastuneena (todellista hairikointia pitkia aikoja) kielsin sitten kaikkia eika ole sen jalkeen tullut...

Mun psykiatri on perehtynyt vahan laajemmin tahan maailmaan ja osaa erottaa psykoosin /skitsofrenian ja kuudennen aistin toisistaan. Onneksi. Ei viittisi kellekaan umpimieliselle puhuakaan.

Mua kiinnostaisi kuulla mitä ap:n elämään nykyään kuuluu? Jos voisit edes pikaisen vastauksen antaa. Tää ketju on monesti ollut mielessä. Ja näköjään muutkin sitä ovat kaivaneet esiin.

[QUOTE="Minä";25518537]Mua kiinnostaisi kuulla mitä ap:n elämään nykyään kuuluu? Jos voisit edes pikaisen vastauksen antaa. Tää ketju on monesti ollut mielessä. Ja näköjään muutkin sitä ovat kaivaneet esiin.[/QUOTE]

Olisi kiva kuulla mitä tähän tarinaan kuuluu..

Yhteistyössä