?
=)
Vieras
Jos asuisitte yksin ja rahasta tekisi tiukkaa. Kuinka pienellä summalla selviytyisitte? Paljon olisi päiväbudjetti ruuassa? Ja mitä söisitte?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:En ole koskaan asunut yksin. Uskoisin, että 80-100 eurolla ruoan ja puhtauden suhteen pärjäisin. Söisin edullista, kaudenmukaista kotiruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:silloin kun mä oon yksin asunut, niin sain rahaa: asumistuki, työmarkkinatuki+ veroton ylläpitokorvaus (aikuisopiskelija) ja sit vielä sossusta toimeentulotukee. Laskujen jälkeen jäi jotain 500e käyttörahaa, sillä pärjäs oikeen hyvin
siis kuukaudelle, ei päivälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:silloin kun mä oon yksin asunut, niin sain rahaa: asumistuki, työmarkkinatuki+ veroton ylläpitokorvaus (aikuisopiskelija) ja sit vielä sossusta toimeentulotukee. Laskujen jälkeen jäi jotain 500e käyttörahaa, sillä pärjäs oikeen hyvin
siis kuukaudelle, ei päivälle![]()
ai, jos olit opiskelija niin sait sossusta rahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:Olin aikuisopiskelija, niin silloin ei saa opintolainaa eikä opintotukea. ja ylläpitokorvaus on verotonta, sitä ei katsota tuloksi lainkaan...hyvä raha sekin, menihän sitä' rahaa joka päivä ruokailuun, se kun ei ollut ilmainen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:Olin aikuisopiskelija, niin silloin ei saa opintolainaa eikä opintotukea. ja ylläpitokorvaus on verotonta, sitä ei katsota tuloksi lainkaan...hyvä raha sekin, menihän sitä' rahaa joka päivä ruokailuun, se kun ei ollut ilmainen.
Ei toimi aina näy. Riippuu siitä katsotaanko opiskelu kokopäiväiseksi. Itse aikuisopiskelijana jouduin opintotuelle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Opiskeluaikana käteen jäi 80?, teki tiukkaa. Helpompaa olis ollut jos olisin nostanut opintolainaa.